dimecres, 16 de juny del 2010

Històries del DIR

Les tovalloles
Últimament tots els hotels han despertat el seu costat ecològic i ja és un clàssic trobar un cartell al lavabo animant a reutilitzar les tovalloles per a estalviar aigua. Independentment de si l’objectiu dels hotels és millorar el medi ambient (que no “mitjà ambient”, per cert), o estalviar pasta, crec que és una bona postura. El cas és que estic segur que hi ha molta gent que passa, i és que en el vestuari de dalt del DIR Diagonal em canso de veure gent que deixa l’aixeta oberta, que utilitza dues tovalloles (una pels peus i l’altra per assecar-se) o que les deixa a terra de qualsevol manera (això ja és un tema d’educació). El cas és que l’altre dia vaig flipar quan un tio va agafar sis tovalloles, no exagero, sis! Quan el vaig veure un segon dia, el vaig estudiar una mica: una pels peus, una altra a la cintura tapant-se sempre (o la té petita o molt lletja), dues més per assecar-se el cos i la cara, i les altres dues estaven per terra, no sé que n’havia fet. En fi, lamentable.

Pelut
L’altra història es refereix a mi, i és que degut a les poques ganes que tenen els meus cabells de quedar-se amb mi, especialment els del front, sempre escullo una dutxa on el xampú és d’aquells “anticaída”. Moltes vegades em rento el cap i com que em sobra xampú me’l passo per tot el cos, però un dia, fent això vaig pensar, “a veure si estic activant la crescuda del cabell també en el meu cos!? I si acabo com l’home llop?”

3 comentaris:

Bea ha dit...

Tres comentaris: un, molt tècnica aquesta entrada, eh? molt!!! La veritat és que he rigut bastant i he pensat "el meu marit està fatal!!!"; dos, la foto de la tovallola és real i passa al vestuari VIP de dalt? ho dic per no deixar-te tornar!!!; tres, és cert, el tema de les tovalloles al meu vestuari passa igual... Del xampú anticaiguda no parlo, però jo no reaprofito xampú pel cos; cada cosa lo suyo!!! He dit.

Xavi A. ha dit...

Ostres!!! ja m'havies comentat el tio de les 6 tovalloles, jijiji.
Hi ha gent per tot i el tema tovalloles dona per a un llibre. O és que ningú no se n'ha trobat mai una tovallola a la dutxa mollada,... o dins la guixeta, suada i pringosa?

Tema pelambrera, jo ja fa temps que predico el que de petit vaig llegir a la caseta del vigilant d'un parquing:
"Deu només va fer uns quants caps perfectes, la resta els va cubrir amb cabell".

Des de llavors veig com cada dia evoluciono cap a la perfecció, jijiji, deixant fer a la desforestació i creant un aeroport de mosques a la closca.

Pau, prent-ho amb calma que tard o d'hora hauràs de posar-te protecció solar també al cap.

Pau ha dit...

Bea, el què passa al vestuari VIP no t'ho explicaré...

Xavi, que consti que la meva preocupació no és tant el tema de la caiguda del cabell del cap (mai m'ha preocupat gaire) sinó que si aquest xampú funcionés de veritat potser provocaria que em sortís més pel al cos, jiji

Les Curses més rendibles