divendres, 18 de juny del 2010

Voteu

Hauria de dir voteu-me, de fet en molts d'aquests concursos és més important tenir molts amics que la qualitat del propi projecte, però en fi, el què us demano d'entrada és que entreu a veure els blocs que s'han presentat en aquest concurs de Blocs en Català, i si creieu que el meu és dels millors, o simplement us fa mandra mirar els altres, voteu-me.
La competència és dura, hi ha blocs de gent tant coneguda com el Xavier Bonastre o directament del programa Motor a Fons, però sobretot els que més em preocupen són els de Sedentaris, quin gran rival ;-).
Per cliqueu aquí: http://premisblocs.cat/blocs/esports




Aquestes són les portades que vaig fer durant els dos primers anys de Bloc

Per cert, un cop a l'aplicatiu si poseu que us agraden les entrades, també puntua!

Gràcies

5 comentaris:

David ha dit...

Ja he votat xato! i estic fent proselitisme entre els coneguts!

Pau ha dit...

Gràcies David, ja pots anar proselitisant, que tu coneixes molta gent.
I gràcies als què esteu votant, queden molts dies així que, "que rule que rule"

Ferran ha dit...

A mi m'agrada, o sigui que vaig a votar-te!

Vaig parlar amb la gent de RW TGN i m'han comentat que el circuit de la marató està dissenyat (molt pla, poc públic, imagino) però que depenen de l'acabament de determinades obres que poden afectar a la distància exacta i per això no surt el definitiu.

I crec que en poc més de 15 dies començaré bloc...en castellà, amb traductor? Què opines?

Sedentaris.cat ha dit...

Ei crack! Ara mateix et votem! Espero que facis el mateix :-) sobretot "fair play" ... el que importa és participar jajaja

Fins aviat,

Ferran de Sedentaris.cat

Pau ha dit...

Ferran, gracies pel vot. La setmana passada em vaig inscriure a la MCD. ja saps que espero el teu bloc amb candeletes.
Ferran sedentari, esta votat, i amb plaer.

Les Curses més rendibles