dilluns, 14 de juny del 2010

Musculat

Half vs Ironman, qualitat vs volum, spinning vs sortides de 130km, i el resultat és... més pes i més quadríceps.
Com abans de cada gran prova he anat al fisio (aquest any per primera vegada) i a la Montse li ha cridat l'atenció el fet que estigués força més musculat que l'any passat. L'explicació l'hem trobat en les variables que he comentat, bàsicament en haver fet més spinning i no tants quilòmteres amb la bici. Ja sigui pel clima, per la no necessitat de realitzar tirades llargues o per haver descobert l'spinning matinal al Dir Tres Torres, que aquesta temporada el meu entrenament ciclista ha estat més basat en carències baixes i molta resistència que en els llargs rodatges amb la Merida.
Té alguns desavantatges com l'excessiu pes, el handicap a l'hora de córrer o forçar més les articulacions, però per contra em dóna més potència, cosa que per exemple em va permetre pujar Bracons amb un 39 i bona part dels 7km asseguts.

Aquestes barbacoes també deuen haver tingut alguna cosa a veure amb el pes (proteines!!!)

El cas és que em sento preparat per Balaguer (per cert, ens han tret un dels ports però ens han regalat 10km més): a la natació sembla que per fi m'acosto als registres de l'any passat, tot i que no aniré tan còmode per la falta de quilòmetres. Una cosa semblant em passa amb la bici, he fet poques tirades llargues i difícilment he superat els 90km que em tocaran fer en el Half, a més sento un fort dolor al genoll que em molesta però no em priva, el millor és que em sento prou fort per afrontar-ho amb garanties. I corrent penso que sí he complert i més després de les tirades de 21 i 25km amb el Jag i el Xavi.
En definitiva, per separat ho tinc controlat, i la falta de transicions en els entrenaments o algun quilòmetre de menys, els supliré amb les ganes que tinc de fer el Half. Ens ho passarem bé.

2 comentaris:

flashman ha dit...

Solo queria decir que "tu silencio te delata" es una frase genial, concisa y exacta, no lo hubiera resumido mejor. Mucha suerte en Balaguer, y gracias por la idea de Menorca, a lo mejor me jio la manta a la cabeza y voy. Abrazos

Pau ha dit...

Gracias, no sé si necesitaré piernas o suerte en Balaguer, pero en todo caso te agradezco los ánimos.
Yo a Menorca no podré ir seguro, estaré como tu en el pasado mes.

Les Curses més rendibles