dilluns, 7 de juny del 2010

M'havia oblidat de Balaguer

No és que no tingués al cap que uns quants "afortunats" farem aquest Half en un parell de setmanes, sinó que simplement em vaig inscriure i estic forçant aquests darrers dies per arribar més o menys bé a la cita, però ja està. No havia entrat a la seva web des de feia dos mesos, i a diferència de proves on debuto simplement pensava presentar-me allí sense més informació que la que m'imaginava.
Però ahir parlant-ho amb el Raül, que també hi va, em comenta que han canviat el circuit de bici, i que ara és més canyero.
Perquè negar-ho, em fastidia. Sé que toca "apexugar" i competir amb el què hi ha, però no m'agraden gens les competicions amb desnivell, i aquesta en té molt, exagerat. No és que prefereixi rodar a pujar (que també), sinó que les baixades en competició em donen molt de respecte. Desconec com serà la que ens trobarem i per tant potser m'estic queixant de bici, però l'any passat amb les dues pujades a Vilanova de la Sal ja hi havia força desnivell, i en tot cas suficient com per maxacar a la gent, i sinó mireu com vam acabar, però el millor és que es baixava per una nacional molt ample, sense cap corba perillosa i on es podia rodar bé.
Ja veurem el què tocarà aquest 2010, però en tot cas jo ja sé que no m'hi deixaré la pell, i en tot cas serà un circuit on a partir del km55 ja començarem a recuperar, i per tant on podré gaudir (aquest any sí) del circuit de running.
Penso però que, tot i que forçant una mica la maquinària, arribo bé (menys volum però també menys fatiga). Dissabte fèiem 2.500 de natació amb el neoprè i les sensacions eren bones, com que no penso fer la llarga transició de l'any passat calculo que tinc dos o tres minuts de marge sobre els 35 que vaig fer el 2009. Ahir tocava bici (malgrat la pluja) i vam fer una bona ruta a ritmes acceptables, tinc el genoll cascat, però amb l'ajuda de la Montse i la sessió de fisio de dilluns que ve espero soportar-ho, i corrent divendres va sortir una inesperada sessió amb el Jag de 21km amb molt desnivell i bons ritmes que van acabar amb els dubtes de cara al meu estat el pròxim 19 de juny. En definitiva que arribo bé i que espero un parcial dolent en natació, un normalet de bici i un bo de running, després ja veurem com van les coses.
Toma rotllo! no crec que ningú hagi arribat fins aquí.

4 comentaris:

Xavi A. ha dit...

Ànims Pau, ja veuràs com serà una bona triatló.

Serà com sortir un divendres nit, quan t'avisen a darrera hora que hi ha sopar i copeta. quan ja tenies pensat passar la nit a casa al sofà, i al final resulta que es una nit on t'ho passes genial, de les que queden a la memòria.

Segur disfrutaràs i estarà present a les batalletes que explicaràs als nets d'aquí uns anys.


PD: he arribat al final de l'entrada i a més llegit des de blackberry!!

josep-maria ha dit...

Dimecres a la tarda.... repeteixo Joanetes (et passare el track senser)..... Si vols acabar d'enllestir la preparació en bici... ja ho saps!!!!

Tinc la mirada a l'Altriman, ... i aquesta setmana em decidiré!!!

Crec que per Balaguer tens els deure fets.... aproves segur.... i la nota a guanyar-se-la!!!!

p.d. Això si... sortida a les 3 p.m. no fos cas se'm fes fosc!!!!!

Pau ha dit...

Gràcies pels ànims i segur que m'ho passaré bé, de fet no ho dubto, com dèia tanta pujada i baixada em treu pressió, ni sóc escalador ni vull arriscar en les baixades (això ho deixo pel Xavi), així que a gaudir del paisatge i a apretar si em ve de gust.

JM. Una altra setmana t'hagués dit que sí (Merda!) però aquesta precisament no m'ho "puc permitir". Gràcies.

Bea ha dit...

Des de la meva perspectiva de fan i com a triatleta de pacotilla que va debutar a la sprint de muntanya de Balaguer, haig de dir que als de PEDALA se'ls s'hi en va una mica la bola. Em cauen molt bé i es nota que ho viuen, però amb l'esperit de ser originals, sempre es passen mil pobles. És la meva opinió.

Les Curses més rendibles