dimarts, 1 de juny del 2010

Inscrit per Donosti

Després de l'any passat, que per dir-ho d'alguna manera va ser "molt professional", aquest volia que fos diferent, i no hi ha millor manera de treure's pressió per una tri que fer-ho en un lloc on l'entorn és més important que la competició en sí.
A més, el fet que l'olímpic de San Sebastián coincideixi amb el pont de Sant Joan, fa que encara vingui més de gust desplaçar-s'hi i passar quatre dies al País Basc amb la Bea, prenent canyes, menjant pintxos i de passada fent una triatló.

I direu, què té a veure aquesta foto amb el tema? Doncs és l'Scarlett Johansson a Ironman, i en aquest bloc es parla molt d'Ironman, no?

Per cert, alguna proposta d'Hotel o pensió? On vaig jo habitualment no hi ha plaça.

8 comentaris:

jag75 ha dit...

Pau,
gran destí donosti, qui et pugues seguir!
jo quan vaig anar a córrer la marató em vaig allotjar a l´hotel Atocha però et qda lluny i no vla la pena.
l´hotel q em va agrada molt va ser el silken

salut!

Raül ha dit...

Si vols pressupost ajustat i fantàstica relació qualitat/preu:
www.pensionedorta.com
Sempre anem allà. Hi ha habitacions amb o sense labavo. I més cèntric no pot estar.

Bea ha dit...

La meva proposta és l'hotel Ma. Cristina. Molt bona relació qualitat preu i molt cèntrinc també... :-).

Pau ha dit...

Moltes gràcies, ara ja tinc una versió de cada.
Bea, ja saps, tot depèn de qui pagui ;-)

Bea ha dit...

Home, la Scarlett segur que va al meu, quan va al Festival de SS... Et recordo, a més, que és el meu cumple... Cola???

Pau ha dit...

Al final, gràcies a una amiga ens allotjarem a l'espectacular Barceló Costa Vasca
www.barcelocostavasca.com

Ferran ha dit...

Pau,
Anireu a Alpens? Ja hauràs llegit el meu comentari a la UOC, no?
Al gener vaig anar de rebaixes a Donosti -que un és molt pijo- i ens varem allotjar al Barceló. Està molt bé.
salut!

Pau ha dit...

joder nen, em recomanes el colegio mayor però tu vas al Barceló, jiji

me'l vaig mirar (de fet nosaltres havíem anat a la Residència d'estudiants a l'estiu que el posen rotllo hotel i estava molt bé), però preu per preu ens hem quedat amb el Barceló, que a part de molar molt, queda molt a prop de la tri i n'espero un esmorzar "que t'hi cagues".
Em quedo amb la recomenació culinària, però.
A Alpens no hi aniré, no vaig veure quorum, vaig pensar que tu tampoc hi aniries amb la butllofa, i a més al final estic arribant curt de bici, així que dedicaré 3 o 4 hores a roda.
Vagi bé!

Les Curses més rendibles