dijous, 17 de juny del 2010

Dos vídeos de Balaguer

Encara he d'anar a SBR a comprar les quatre coses de darrera hora (cordons, menjar...), però amb el running d'avui ja hauré complert la meva setmana de tres sessions (una de cada) i sobretot, molt descans.
Com vaig dir no arribo del tot malament de natació, però sí pitjor que l'any passat, l'avantatge, però, és que tot el què vaig guanyar a l'aigua ho vaig perdre a la transició, cosa que ara no faré, em limitaré: treure el neoprè, posar sabates, guants, casc, ulleres i... aire, per tant evitaré: agafar un altre gel, mitjons, vaselina, crema pel sol i empanamenta general.

També vull penjar aquest altre vídeo de Balaguer que he trobat al youtube, té molt a comentar, mireu-lo:

Es veu l'ambient que provoca una tri tan dura i amb poca gent, redueix la competitivitat i creix el bon rotllo. Jo pensava "com tenen collons de sortir al youtube amb un banyador marcapaquet" quan de sobte va el xaval i se'l treu. També passa la Vero, la qual cosa és graciosa de per sí, i vol dir que aquest tio anava just per davant meu, o sigui que pels pèls que no em trobo tot el show.

5 comentaris:

piernas ha dit...

jajajajajajajajajaja k crack BRANCO se llama el zumbao este?? jajajajaja

piernas ha dit...

Ostras vas con la calma , pero calma en la transición te falta maquillarte jejejeje

Xavi ha dit...

No se si he rigut més veient al pavo aquell que es despilota sense sentit, o veient com van passant els teus veins de box mentre tu només t'has posat un mitjó...
Definitivament el Blanco guanya el premi!!! Vigila no et torni a venir a fer fe fan, que ja tinc repte: emular al Blanco!!

Pau ha dit...

Piernas, con la calma, es que me empané un pelin.
Xavi, in situ no m'adonava de la quantitat de gent que m'estava avançant.
Demano votacions per a què el Xavi emuli al Branko!!!!

josep-maria ha dit...

Aquesta vegada he rigut molt i molt, i la veritat... m'ha sorprès en tu la "persimònia" de la transició... Suposo que ho havies entrenat oi?
Genial.

Les Curses més rendibles