dijous, 10 de juny del 2010

Dubtes en el recorregut de la Marató de la Costa Daurada

Molts us preguntareu perquè si l'1 de juny començaven les inscripcions de la Marató de la Costa Daurada, encara apareix aquesta imatge a la pàgina web.
De fet, jo tampoc ho entenia fins ahir que vaig rebre un mail del meu cosí. Segons l'hi van explicar tenen problemes amb els diferents ajuntaments, son tres municipis i s'han de posar d'acord amb el recorregut, ja que el volen penjar a la web i no volen canvis d'última hora.
Així doncs, presencialment ja estan obertes les inscripcions i, segons diuen, en tres o quatre dies es podrà fer via web.

4 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

mmm interessant...em queda lluny!

Una abracada!

"XTB" Xavi desde Hong Kong!

Pau ha dit...

Lluny de distància, però de temps també, així que sempre podries organitzar-t'ho jiji

Dioni Tulipán ha dit...

Pau, fes-ho com jo:

T'apuntas a la Marató del Mediterrani, i si aquesta no es fa, baixaràs de las 3:15 a Gavà. Si finalment els tres municipis es posen d'accord, doncs, tens la tirada llarga assegurada !!!

Xavi A. ha dit...

Grrrr, no podré anar-hi, ja ho veig. M'agafa just a l'inici de temporada després del més de "vacances" musculars.
En tinc ganes i ho saps, espero poder acompanyar-te en una altra marató.
La de Barcelona per preparar jo Lanzarote i tu Ironcat???


jejeje

Les Curses més rendibles