divendres, 18 d’abril del 2008

3,8 – 180 - 42,195 km

Què tonto que sóc. Avui s'ha publicat ja tota la informació de l'Ironman de Barcelona, i quan dic tot, dic tot. He flipat: recorreguts, horaris de tots els dies, compte enrere (534 dies)... fins i tot oferiexen entrenaments.

http://www.challenge-barcelona.com/

El cas és que dic que sóc tonto perquè se m'ha accelerat el cor només de llegir el què hi ha i de veure que s'acosta el dia de decidir si ho tiro endavant o no. Millor dit, que potser és precipitat, encara no tinc prou experiència ni amb les triatlons ni amb les bicicletades de 180km, però perquè no, l'any que ve Ironman? jo crec que sí. Comença l'Equirta? Jo crec que sí.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

I si probes abans un Self Ironman?

Pau ha dit...

Àlex, tots els Ironmans són selfs,és a dir els fa un mateix ;-)
Suposo que et referèixes a un Half Ironman i no pateixis que aquest any ja el faig (Banyoles) i el pròxim ja m'ho planejaré per fer-ne algun.
Gràcies.

ivan ha dit...

evidentment que tonto ho ets!

Pau ha dit...

Ei, ei, no te passes!!!

Les Curses més rendibles