dijous, 3 d’abril del 2008

Objectiu pels Bombers

Els condicionants em fan buscar un objectiu modest:

- Tinc les cames molt dures i amb molèsties, no sé si és pel viatge, per l'alimentació o per estar entrenant a la vegada natació i bici.
- Com dit no he fet l'entrenement exclusivament de córrer de l'any passat (tot i que curiosament porto més km), i per tant no em veig amb cor, ni ganes d'atacar els sub 40.
- Tinc un encostipat de mil dimonis (espero que de cara a diumenge hagi remès).
- Tinc actes socials el cap de setmana que "m'obligaran" a no poder fer gaire bondat a l'hora d'anar a dormir.

Tot plegat fa que em plantegi la cursa de manera competitiva, és a dir intentaré desgastar-me, però conservadora. Aquesta setamana he fet un parell de sortides d'11km a poc menys de 5min/km i no vaig sobrat, per tant el ritme que intentaré serà entre 4,15 i 4,20 per arribar a baixar dels 43 (simplement aconseguir calaix). Si començo i vaig millor, mantindré, però sinó em tocarà esprintar al final.

En qualsevol altre moment no hagués dubtat, però no acabo de saber com estic. Ja ho veurem. A passar-ho bé, que aquest és l'any de les triatlons.

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Pau,
segur que disfrutareu i acabareu fent tots (tu i els que has engrescat) una bona cursa.

Per cert, ja miraré si tinc alguna cosa amb el "Perito Moreno"... per allò del cognom....

Vinga una forta salutació des de la planqa

Anònim ha dit...

Ole Pau, ets un crack!!

Al km 8.5 apreix el tio i em diu: "Ei Nico, què passa?"

Que què passa? Doncs passa que estic traient la melsa per la boca!! L'he perdut a la recta final i ell ha aconseguit els sub-40 que buscava.

FELICITATS TIO!!!

Nic

Les Curses més rendibles