divendres, 11 d’abril del 2008

Pedalada cabrils 2008

El Xavi m'ha enviat aquesta proposta de cursa en BTT, copio directament el seu mail, jo ja he mirat el calendari i ho tenim lliure així que m'hi apunto, i pels què fareu Balaguer anirà de conya, ja siguin els 20 o els 40km. L'únic problema és que cau una mica aviat, 27 d'abril, però els 20km en tot cas es poden fer segur. Hi ha quarum? tu Xavi hi vas?

Us passo la info de la pedalada que cada any fan al meu poble. Jo la vaig fer fa 2 anys i ho tenen molt ben organitzat: controls a la muntanya en corriols i trencalls, molts avituallaments, sponsors que regalen coses (barretes energètiques, sucs, samarretes, accessoris típics de BTT) per sorteig i de forma directa, fan una butifarrada al final, també hi havia una escola de Mataró de fisios que feien massatges (no se si aquest any també) etc. El recorregut és xulo i pots escollir entre fer 20 ó 40 km. Pot ser un bon entrenament. La web veureu que no és massa lluïda, sobretot les fotos...

http://www.sclaconcordia.org/Seccions/Ciclisme/Pedalada2008/index.htm

Gràcies Xavi.

2 comentaris:

Bea ha dit...

Jo m'apunto segur. Anava de xula per fer 40km, però el meu PT diu que només 20. Ok, doncs!

Anònim ha dit...

Jo haig de negociar una mica..., pq aquell dbte hi ha la festa tancament temporada esquí a Llívia (q a més és al meu apartament). Cada any em passa el mateix. Xo crec que sí la faré. Si voleu puc mirar on anar a dinar després. De fet si no som gaires podem fer una fideuà a casa meva (dels meus pares, sóc okupa), i si hi massa gent busco un restaurant. El petit inconvenient serà tema dutxa, xo buscarem una solució.
Del recorregut, haig de dir que la segona part és més dura i es fa una mica llarga.

Les Curses més rendibles