dimarts, 1 d’abril del 2008

Banyoles 4 i 5

Amb el viatge a Argentina, els "informes" d'entrenament s'han estancat una mica. Però en tot cas envio ara les dues darreres setmanes.

Nico

Pel què fa al Nico la setmana 4 no la tinc (crec), però millor ja que si els meus entrenaments ja us cansen a alguns només de llegir-los els d'ells us deprimirien. La setmana 5 sí que la penjo ja que ha estat de descans: tres sessions, 2km de natació, una hora i mitja d'entrenament a Can Caralleu i una sortida de running d'una hora per a completar la setmana.

Pau

Amb la prespectiva del viatge a partir del dia 20, caig dedicar la setmana de després de la Mitja (i pico) de Cunit a la natació i la Bici ja que segur que durant els 10 dies a Argentina no ho podria fer. Especialment per la natació que ja havia agafat un bon ritme, m'ha tallat molt, però ja ho recuperaré. Els 10 dies de viatge, tot i que els ritmes no han estat bons sí que m'han permès mantenir un volum d'entrenament de running important (a vegades sol i a vegades amb la Bea). El diumenge 30, just arribar, bici de carretera i cap al Tibidabo, em vaig sentir bé. Les dades:
Tots dos farem la cursa dels Bombers, tot i que pel què he vist del seu entrenament i del què faré jo, no ho prepararem de manera específica, i per tant seguirem un ritme alt durant la setmana.

Les Curses més rendibles