dilluns, 21 d’abril del 2008

Web triatló de Balaguer

Si ja està quasi tot, de la web destaco:

1) Mireu els vídeos, tots dos. El segon me l'havien enviat i és boníssim, però no patiu que vosaltres no crec que ho patiu.

2) En quant als recorreguts, la natació sembla senzilla, el paratge bonic i la gent no sembla anar a saco (és a dir sense estress). La bicicleta sembla més dura, el desnivell és important, tant de pujada com de baixada, però caldrà veure-ho in situ. En tot cas una pujada inicial de 10km i la resta a rodar. Les referències de temps em fan pensar que es pot rodar bé, ja que molts ho fan al voltant de l'hora i 30 minuts. El running, pla.

3) Referències:

Temps bo, que us situarien a mitja cursa: Natació entre 16 i 17 (es pot fer, és pitjor que el meu temps i jo no sóc cap Popov). Bicicleta entre 1.45 i 1.50, això surt a una mitjana de 16km/h que no està malament, però el cert és que és la que acostumem a portar quan fem sortides (sense comptar les parades que no fareu). Running, uns 23 minuts estaria bé, això és quasi a 4.35 el km, és ràpid però són 5km.

Temps límit, per mantenir-se: Natació 20 minuts i no s'arriba l'últim, bicicleta 2.30 (11.5km/h) i running 27 minuts (a 5,5 min/km). Si feu això, us asseguro que arribareu prou bé.

http://www.pedala.cat/triatlo

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Si faig aquests temps, em compro una medalla, torno el cap de setmana següent i me la penjo del coll fins l'any que ve...

Bea ha dit...

Ja està el meu compi Xavi, en plan modest... Anirà súper sobrat!!! Ves comprant ja la medalla, Súper, que això ho tens fet!!! Jo si que estic cagada!!! Tinc ganes, però. La baixada em colapsa bastant, com diria la Silvi!!! Em sembla que em posaré un casc integral de moto... Puffff!!!

Pau ha dit...

Vinga, que no hi ha per tant!!!
Nico, tu controles més els temes del desnivell, què et sembla

Anònim ha dit...

Ei!

Crec que la baixada és suau. Potser espanta el gràfic del km 18 al 20.5 (aprox), però penseu que es baixa només 250m en 2,5km.

Bea, crec que la baixada del club a casa és més forta :p

Per cert... JA VAIG TOPEEEEE. Dissabte me les pirooooo!

Nic

Pau ha dit...

Gràcies Nico,

Ja veus Bea, no és tan dura.

Per cert, podries agafar notes a la Titan Desert i Penjo una petita Crònica al Blog

Les Curses més rendibles