dimecres, 30 d’abril del 2008

Tests i natació

Com van els tests? Sobretot no us han de desanimar, la idea no és precisament ara fer una gran marca sinó agafar una referència i veure d'aquí a un mes si heu millorat, és molt important per tant agafar crono ja que els segons són importants. Si no ho podeu fer aquesta setmana feu-ho la següent però és important i serà gratificant d'aquí a un mes.
També dir, ja que estic molt content que dilluns vaig fer 3km de crol seguits i a més al ritme que en faig 1, és a dir no vaig ràpid però si constant. Vaig trigar 66 minuts més o menys, perdent 1 minut cada 500metres, però el millor és que la meva única gran preocupació era que tenia pipi (dir-vos als usuaris de la piscina del DIR, que no vaig satisfer les meves necessitats). Al final apretant els darrers 300 metres, i sense rampes ni desgast muscular excessiu. Està clar que vaig tenir un bon dia, però vaig millorant en natació, ara només queda la tècnica, a veure quan em passo per la Sant Jordi a rebre classes.
Per cert, que ningú s'espanti, jo entreno per una triatló més llarga que la de Balaguer, i per tant ningú de vosaltres ha de tenir la necessitat de fer tantes sessions ni tan llargues, amb el que us envio, i fins i tot fent el 90%, ja n'hi ha prou.

4 comentaris:

Bea ha dit...

Be, jo ahir vaig entrenar piscines (500m, distància que el PT va posar de deures als mindundis), però ho vaig fer sense crono, per tant poc exacte. Pels primers 250m, vaig trigar 6 min., i pels 250m següents més de 9min. Total, una merda. El Xavi, que és molt professional, ho va fer molt millor, amb crono i temps parcials per piscines, no Xavi?

Anònim ha dit...

El meu test de natació el passo amb arxiu al Pau, perquè no se fer-ho aquí.
Vaig trigar 22:28'38 en fer 1.000 m., a un promig de 1:07'41 cada piscina de 50 m.

Anònim ha dit...

Test running: 6km.en 33:50 per Ronda de Dalt,d'estació FFCC Sarrià a clínica Quirón. Com a la web de la triatló de Balaguer indica que a la carrera a peu hi ha pujades, em sembla un bon recorregut.

Pau ha dit...

Xavi, d'on has tret que hi ha pujades en la cursa a peu, jo diria que era pla.

Les Curses més rendibles