dimarts, 16 de juny del 2009

79kilos

Així és com he acabat després del cap de setmana. És curiós, una de les coses que molen d'entrenar tant és que es pot menjar a saco y de tot, o millor dit, pel què sembla, a saco o de tot. I és que sense quasi ni avisar he pujat 4 o 5 kilos respecte al pes ideal que tenia fa tan sols una setmaneta i pico. Veient-ho ara potser el baix rendiment de la sortida de dijous va venir per aquí, o al menys aquest ha estat un dels factors juntament amb una lleu saturació d'entrenaments.
Saturat és com afrontava el cap de setmana, però amb la idea clara que el dilluns em tocava fisio i després setmana de descans i per tant que ara calia apretar les dents. Divendres rodàvem per Collserola i feia una transició ràpida al running per a acostumar una mica les cames. La sortida important era dissabte amb els de SBR per Mataró i per sort vaig aguantar. Sortíem amb el Nico en tren per trobar-nos a les 9 a la botiga, allí començàvem juntament amb el grup de triatló de Mataró un rodatge més o menys suau cap a Calella. Vaig aprofitar per xerrar amb l'Antonio, el gran organitzador, que tenia el Triatló de les Medes l'endemà. De tornada, per Matas, ens vam quedar sols el Víctor, el Nico i jo i vam rodar una mica més ràpid però també vam poder xerrar. Finalment tornada rapideta cap a Barcelona.

A la tarda, a darrera hora, i tal i com li havia promès a la Bea vam fer 7km de trail running per la part de Collserola propera a Sant Just. Diumenge i dilluns els vaig completar amb un total de 5km i per fi el desitjat descans.
Crec que ara haurem de fer cas al tòpic de "millor no fer res, encara que sembli que es perden entrenaments" i a la vegada fer un tappering complert però molt equilibrat i sa. Objectiu: arribar amb 2 o 3 kilets menys i no saturat a Balaguer, vull passar-m'ho bé, i no lesionar-me, els adductors i la musculatura en general m’està enviant senyals.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei pau vols dir que vas prou al senyor roca? tio pujar 5 kilos en una setmana tenint en compte el que entrenes és digne del Ronaldo (el brasiler)....
A partit d'ara prou festucs&orxata i més gaspatxo-amanida!!
Pau II

Pau ha dit...

És alucinant eh! en fi, aquest matí ja estava en 77, un kilet menys i em dono per satisfet. per cert el sopar d'ahir, Gaspatxo i amanida (de pasta)

Les Curses més rendibles