dimecres, 10 de juny del 2009

Resum de maig

El mes de maig ha estat un mes 100% entrenament pel Challenge, ja he tingut dies en què no m'arribaven les hores, en què arribava baldat a casa i dies en què feia poc i tenia el mono. Ja he fet fricades d'aquestes dels triatletes, i més dels de llarga distància, de competir i entrenar després, de repartir les 24 hores del dia amb 8 per dormir, 8 per treballar 7 per entrenar i tot just una per dinar. Ja menjo com un porc perquè tot ho cremo, que si em passo el dia prenent fastucs, que si ara em ve de gust menjar xocolata, o mig litro d'ortxata, que si una torrada amb kilos de sobrassada... aquesta és sens dubte la part que més m'agrada, tot i que és cert que potser ho he de començar a controlar i menjar una mica millor al menys fins a Vitoria.
Adjunto les dades, en què hi destaquen les tres competicions: Remences el 10, Collserola + bike el 17 i la marató el 31. És un entrenament més basat en volum que en potència, tot i que mica en mica vaig fent séries. Les xifres fins ara són:
Natació: Maig 19.8km, total 48km (menys que l'any passat a aquestes èpoques, però jo crec que de més qualitat)
Bici: Maig 790km, total 2140km (molt mé que l'any passat, que a finals de maig portava 1187km)
Córrer: Maig 186km, total 737km (Bastant anivellat, en porto una mica menys però perquè em vaig estar parat per l'adductor, segur que acabo amb més km que al 2008)

Tot i haver fet alguna sessió de gimnàs, segur que em quedo curt.

Ja tinc la bici-taxi quasi acabada, en breu posaré fotos del procés de transformació.

Les Curses més rendibles