dimarts, 30 de juny del 2009

Transicions a Balaguer

Pensava que no es podia penjar un vídeo tant pesat al youtube, però es veu que sí, així que podreu gaudir de la prova gràfica del gran desastre. És més, penjo també el del Nico per a què veieu com fer i com no fer una transició. Les seqüències les he tallat més o menys cada 30 segons.
Comencem per la del Nico:
1) Arribada amb el neoprè per la cintura, preparat per treure ràpidament les cames.
2) Posant-se la segona sabata.
3) Agafant la bici.

Aquí hi teniu el vídeo sencer: http://www.youtube.com/watch?v=m48WIoXJsOk

I la meva:
1) Intentant que el neoprè passi el xip, el Nico l'havia posat ja per sobre abans de sortir.
2) Eixugant-me els peus amb la tovallola
3) Posant-me el segón mitjó (com que no m'havia eixugat bé, no hi havia manera que entressin)
4) Posant-me vaselina al cul (és el troç més desagradable del vídeo, fins i tot la Vero intenta dissimular gravant cap a un altre lloc).
5) Les sabates.
6) Baixant-me la samarreta després que la Vero en critiqués la talla.
7) Cremita pal sol (això sí que és una tonteria).

8) Mirant enrere, no sigui que després de 4minuts m'hagi deixat quelcom.
Atenció a la quantitat de bicis en la foto 1 i en l'ansència en la 8. Aquí hi teniu el vídeo sencer: http://www.youtube.com/watch?v=AZSTmtaRi6c

4 comentaris:

Bea ha dit...

I la Bea patint... Només va falta l'exfoliant i l'anticelulítica, primordials a una transició d'una HALF... Un error imperdonable!!!
:-)!!!

ivan ha dit...

jajaja!
menys mal que ja ets autocrític... increible que un neuròtic com tu no ho tingui hiperprogramat! és que em sembla que fins i tot jo soc més ràpid...

per cert, si el Nico va ràpid el de la seva esquerra és una fletxa!

Anònim ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=Xezt19I3VDs

Pau ha dit...

Bea, Anticelulítica me'n vaig posar, però ho faig tant ràpid que no es veu.

Ivan, neuròtic no, chaval! El que sí és cert és que en teoria intento fer les coses bé i que sóc un pelet nerviós i xoca que vagi tant lent. jiji. Tampoc hauria d'haver sopat com un porc divendres i no ho vaig poder evitar. En fi, faig el què puc.

En quant a les gometes... mola, la putada és que no em vaig comprar unes sabates de Tri i per tant no sé on posar-les, però la Cervélo és una passada!!!

Les Curses més rendibles