dijous, 11 de juny del 2009

Inscrits al B de Balaguer

O al Half, ja que per distàncies és més un mig Ironman que un doble olímpic. En concret dos voltes al llac que sumen 1.9km (Bea ara podré comprovar si el tema de les algues era veritat), 90km de bici que passen pel recorregut de la tri de muntanya però per les carreteres (Monestir de les Avellanes i tal) i 21km plans i combinant gespa, sorra i asfalt.

Algun dia vull anar acoplat així!!
Després d’una setmana molt positiva, després de la marató, ara m’han entrat els dubtes i el baixón físic. Arrossego des de fa dies mal al coll, em sento cansat a l’hora d’entrenar i el pitjor, l’adductor m’està donant algunes senyals dient que ja en té prou. Cap de les tres coses són molt exagerades, però tampoc agradables. No cal dir que ara he de tirar endavant, em queden quatre dies d’aquesta setmana en la qual mantindré els volums d’entrenament (sense forçar), però estic esperant amb candeletes la següent, amb fisio el dilluns i reducció d’entrenaments de cara a la Tri.
Aprofitaré per treballar una mica la transició d’un esport a l’altre perquè potser és el què tinc més dèficit respecte l’any passat, he d’adaptar la musculatura als canvis de bici a córrer. Avui faré una horeta de running i em reservaré per fer mitja hora després de la sessió de carretera del divendres i mitja més per la del dissabte.

4 comentaris:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Pau te molt bona pinta, l'any passat vaig fer-lo pero era en distancia olimpica, va ser molt dur per la calor pero l'entorn molt autentic.
Diumenge faras 3 nacions?

josep-maria ha dit...

Cada vegada ho tinc més clar... per anar ben aclopat cal una bicicleta específica.....
Cal una CABRA!!!!

Bea ha dit...

Jo sí que no aniré mai acoplada així, i mira que mola!!! Qué xulo el vídeo!!! Sí, Pau, les algues eren veritat... Si has de fer braça pel fàstig, et perdonaré, no et preocupis :-)!!!

Pau ha dit...

Nacho, fer dissabte Balaguer i diumenge tres nacions ho veig molt heavy no? jiji M'espanta una mica la calor, de moment no l'estic portant bé.

JM, estàs insinuants que vas a per una? Això de ser Ironman...

Si he de fer braça ho faré quan ningú em vegi, aquesta és la teva errada, que quan arribes has de tornar al crol i fer veure que ho has fet tota l'estona, al menys al vídeo queda bé.

Les Curses més rendibles