dilluns, 15 de juny del 2009

Cada vegada em mola més New Balance

No pensava posar res avui, especialment perquè no tenia les fotos que vam fer mentre corríem amb la Bea i esperava a demà per fer la crònica del cap de setmana, però remenant pel facebook he trobat un parell de vídeos de New Balance interessants: el primer és un anunci amb un missatge molt encertat ja que parla del balanç entre l'odi i l'amor cap al running, balanç que sempre surt positiu a la llarga però que es va acostar cap a l'odi aquest dijous mentre rodava a 6 per la carretera de les aigües perquè el cos no donava més de sí... L'altre és una mica llarg, però mola veure el procés de fabricació de les wambes i com es fan en bona part a mà.
En breu cauràn dues New Balance: les 1063 per running per substituir les Assics que tindran el seu darrer moment de glòria a Balaguer i unes de carrer (em moro de ganes).
L'anunci:


El de la visita a la fàbrica de Manchester:

Finalment he posat en el frame esquerra un altre clac de la factoria triatló del Prat, el Richard Calle, i m'he fixat en la manera de portar els gels.

Em preguntava si estrenar el mono de 2XU a Balaguer malgrat ser half, però una de les coses que em tirava enrere és que no té butxaques pels Gels. Tot i que ja veieu que hi ha sistemes, aniré amb el de dos peces, que de fet també estreno, i que a més de les butxaques té millor badana.

Les Curses més rendibles