dimarts, 9 de juny del 2009

Boltaña, Mallorca...quién da más?

Tenia pendent la crònica del nostre cap de setmana a Huesca, més concretament al Monasterio de Boltaña, cap de setmana que em va servir per relaxar-me a la vegada que mantenia el nivell esportiu.
L’Eva ens proposava una estància de dues nits en aquest fantàstic hotel i a més proposava una excursió en raquetes de neu, així que m’estrenava en el tema. L’excursió va ser a càrrec de l’empresa
Solomonte i la veritat és que ens va sortir tot rodó. Malgrat les dolentes previsions de temps, el dissabte s’aixecava assolellat, i després d’un esmorzar brutal (no exagero), el Juanjo ens recollia amb el seu Land Rover i cap amunt. L’apropament a la zona no és un simple desplaçament sinó que el Juanjo ens anava explicant les particularitats geogràfiques i de la fauna i flora de la zona. La petita carretera s’estrenyia i es convertia en pista forestal per acabar el darrer tram (i tots una mica cagats) per neu. Raquetes als peus vam fer una passejada, lleugerament frenada per les condicions climàtiques que durant una mitja horeta ens va fer la gitza, moment que vam aprofitar per fer un aperitiu de productes típics de la zona.

Amb la panxa plena vam fer un petit ascens al cim més pròxim. Tornàvem a l’hotel just a temps per la sessió d’spa, veure el Barça guanyar i sopar.

L’endemà em llevava d’hora i aprofitava la bici per visitiar els fantàstics poblets de la zona: Guaso, la Torrecilla, Sieste, i després ja tots junts vam fer una bonica ruta d’anada i tornada a Aínsa. El cap de setmana s’acabava amb la visita al museu ornitològic d’Aínsa.
Gastronòmicament vam fer un chuletón i altres plats fantàstics a Fiscal, just a les afores al costat d’un pàrking, recordo que es deia el Asador o algo així. També vam sopar correctament (sense més) al mateix hotel.
Però els caps de setmana “cool” made in Eva no s’acabaven aquí i aquest anàvem a veure-la a Mallorca, i també va ser rodó. Mentre que a Barcelona feia uns dies complicats, nosaltres ens torràvem a les fantàstiques platges de l’illa, dissabte a Cala Llombards (al costat de la impressionant casa de la Sheila) i diumege a Silicon Beach o el que és el mateix a Portals Nous (diguéssim que tant tios com ties tenien uns pectorals impressionants). Em pillava el cap de setmana en plena sessió d’entrenament, així que vaig acumular molta bici durant la setmana i vaig deixar el running i la natació per Mallorca amb dues sessions cada dia, 15.5km run i 3km swim dissabte i la meitat diumenge.

No m’acaba de fer el pes el neoprè, encara em molesta en masses punts, suposo que és qüestió d’anar-lo provant.
El primer sopar el vam fer a la Taverna del Caracol on vam prendre unes tapes magnífiques acompanyades per Viña sol. Dissabte anàvem al restaurant el Paraíso, ideal si et vols sentir ric: italià en un palauet fantàstic i bones vistes, amb totes les atencions possibles, inclòs aparcacotxes i gent que semblava rica; després el menjar irregular: alguns plats molt bons i d’altres menys. Car pel què es menja, barato per l’entorn. Després anàvem a fer una copa a la zona del port i acabar al Buda, un bar musical prou guapo que em va divertir malgrat les ganes d’anar a dormir. En definitiva dos caps de setmana megaaprofitats, megadivertits i megatot.

Bea ha dit...

If, juntos los 2 fines de semana organizados por tí, todavía impacta más tu poder de convocatoria y la calidad del resultado. Cómo mola la versión invierno - verano!!! Qué ganas de repetir lo que sea. Qué buena compañía en general!!!