divendres, 19 de juny del 2009

Balaguer amb ganes però algun dubte

No és tan un tema de distàncies, ni d'entrenaments, ni fins i tot de ganes, simplement em dóna la sensació que no ho controlo tot, que hi ha alguna cosa que falla. Crec que, en les meves possibilitats, ho puc fer bé: he millorat en la natació, tot i que els meus temps segueixen sent inferiors als de la majoria i a més fer-ho bé té dos handicaps, patir més aeròbiament i anar amb un grup més nombrós. Comparant amb Banyoles, he de sortir una mica més cascat, em vaig acomodar massa en les càlides aigües de l'estany, i crec que el temps va ser dolent.
La bici és la que m'amoïna, no sé molt bé quin ritme he de portar, no tinc referències, però les mitjanes que em ronden són just per sota de 30km/h (o millor dit al voltant de 25km/h veient les mitges de l'olímpic de l'any passat) i no sé si és possible i el que és pitjor, no sé com acabaré per córrer.
En el córrer és on em defenso bé, i no em preocupa, però últimament tampoc estic rodant bé i segueixo en 77 o 78 kilos, així que ja veurem. En tot cas rodaré sense el Garmin i per tant a sensacions.
Suposo que són els típics nervis previs a la primera Tri de l'any i que un cop competint m'ho passaré teta, com sempre, que faci el què faci estaré satisfet. Però és que un Half és molt llarg.
Dimecres rodava uns 40km en bici més 10 de running i ahir feia amb l'Ivan els 1.900 de natació, avui em toca fer "recados": anar a buscar el dorsal a la federació, les barretes i gels i alguna coseta més.
Ahir al Poliorama em queia la baba amb la Irene, la meva fantàstica fillola.

4 comentaris:

josep-maria ha dit...

vinga, a disfrutar a Balaguer!!! Segur que ho fas "brodat"

Pau ha dit...

Tant de bo! Gràcies

Raül ha dit...

Ja he vist la classi. Felicitats!!!

Pau ha dit...

Gràcies, llàstima haver tingut un dia dolent en running i sobretot les pèssimes transicions

Les Curses més rendibles