dijous, 3 de desembre del 2009

150 euros...

... de merda per culpa de la puta zona verda, o el que és el mateix, el primer regal de nadal serà per l’ajuntament. Quin raonament racional pot valorar en la mateixa quantitat oblidar-se el ticket de la zona verda durant tres dies a saltar-se un semàfor en vermell, o el que és el mateix: 150 euros.
És al·lucinant, quan la van posar vaig ser dels pocs en estar-ne d’acord, crec que és una bona manera d’afavorir al resident, però els passos següents em semblen indignants, per un costat el què no es pot fer és acabar pintant tot Barcelona de color verd o blau (imagino que els pàrkings no estaran d’acord amb mi), cal que hi hagi un equilibri entre zones de pagament i gratuïtes, i l’altra cosa és el cost de la denuncia, 48 euros al dia.
L’errada és meva, vaig aparcar el cotxe i em vaig oblidar de posar el ticket, però la sanció per un descuit així, que deu ser força corrent, és clarament desmesurada.I després m’ho penso mil vegades abans de comprar-me unes wambes o unes altres, o recorro 4 o 5 botigues per estalviar-me 10 euros en qualsevol cosa que segur que amortitzaré més i durant més temps que els tres maleïts dies d’aparcament del cotxe.

Ara que hi penso, potser la Bea els hi pot tallar la financiació...

Aquest si que deu haver posat tickets, tenint en compte la vegetació que ha crescut calculo uns 10 mesos aparcat al mateix lloc i per tant unes 45 setmanes.

2 comentaris:

David ha dit...

"Joder" amb la multa! Estic d'acord amb tu que l'import és desproporcionat.
Ara toca menjar patates durant uns quants dies...

Pau ha dit...

La veritat és que sembla difícil que al llarg de tot un any no em despisti més d'un dia, així que aniré menjant patates més regularment.

Les Curses més rendibles