diumenge, 20 de desembre del 2009

La temporada 2010

Tan bon punt s’acabà la temporada, ja tenia nostàlgia de les competicions i feia càlculs de què faria al 2010. El que em ve de gust és provar la marató, i la de Barcelona és la que m’agradaria que fos la primera. I a la primavera començar amb les triatlons, tantes olímpiques com el calendari em permeti i alguna B.
La idea és preparar la marató segons un entrenament de gairebé quatre mesos. Aquesta preparació inclourà curses de 10 kilòmetres (la Jean Bouin, la dels nassos, Mar i Murtra) i una mitja (la de Granollers), o potser dues. Després vindrà alguna duatló, per desrovellar la bici, i procurar millorar la tècnica de natació. Cosa que encara haig de pensar cóm fer-ho, però possiblement serà amb algun curs en un club de natació.
Quan a triatlons, a l’abril hi ha una B a Banyoles. Massa aviat per una distància nova. Massa aviat per un fredolic com jo... La de Mataró, per proximitat geogràfica, sempre m’ha atret. Però a finals de maig mai m’he banyat a l’aire lliure. Salou, com l’any passat, i la B de Balaguer podrien ser les de juny; la de la Vila al juliol; una de les olímpiques, Banyoles o Tossa al setembre i dubtes a l’octubre, on hi haurà una cada setmana. En fi, tot per concretar definitivament...
De moment, avui la Mitja de Vilafranca, a veure com va.
Xavi

Les Curses més rendibles