dilluns, 14 de desembre del 2009

Pacemaker a la marató de Barcelona 2010

Pacemaker = el que jo sempre havia dit llebre. És a dir que aquest any "treballaré" per la marató de Barcelona marcant el ritme per tots aquells que vulguin fer una marca de 4 hores. Agraeixo molt al Robert que m'hagi ajudat a aconseguir aquesta plaça que em fa realment molta il·lusió, especialment aquest any que força amics hi participaran. De moment debutaré amb un ritme còmode i que em permetrà fer bé la meva tasca, que és del què es tracta. Potser hagués pogut fer 3.45 o fins i tot 3.30 ja que crec que aquest any estic portant un molt bon entrenament de running i a més us hagués servit a alguns de vosaltres, però pel què estic veient també tindré companyia amb 4 hores.
Aquest passat divendres ens vam reunir tots i ja vaig veure que l'ambient era molt maco i a la vegada em va agradar fer un petit entrenament amb gent tant bona.

Us penjo aquesta foto "robada" del Sergio.

6 comentaris:

Ivó ha dit...

Hola bones! Em dic Ivó, et conec "de lluny" (havia jugat amb el Carles a l'equip de bàsket, havia estat a starparties, inclús t'he vist corrent algun dia,...)Llegeixo sovint el teu bloc i avui t'escric, ja que veig que seràs la meva llebre el dia de la marató!
Espero estar preparat per seguir-te (estic a la setmana 2/14 del planning).
Felicitats pel bloc i fins aviat!

Jag75 ha dit...

Ei!
enhorabona per la tasca encomanada però pensa que és una feina més difícil del que sembla :)
Tot i que el ritme és molt assequible, n oet confiïs. Molta, molta gent anirà en aquest grup. Segur que ho faràs de conya!
ànims

(PD: jo he fet de llebre en montornès l´any passat i va ser un desastre ;(

Pau ha dit...

Ivó, si ja estàs entrenant bé, potser la marca de 4 hores se't queda curta, en tot cas encantat que segueixis el bloc i que ens poguem veure de nou a la marató. Fins aleshores a veure si coincidim en algun entrenament, crec que n'hi ha d'altres de futurs maratonians així que toca fer alguna tirada tots plegats.
Jag, sé que no serà fàcil, però el Garmin ajuda molt, en tot cas segur que va ser un desastre perquè no podies rodar més lent jiji, per cert, per quan la foto de la morena!

Bea ha dit...

Mola tenir un marit pacemaker, no? :-P

Ivó ha dit...

La veritat és que estaria bé fer una tirada llarga amb altres aspirants a maratonians i poder comentar alguns temes amb gent "pro" sobre entrenaments,ritmes, gels, ...
ja saps, compta amb mi si es tira endavant (un dissabte o diumenge a la cdla seria de conya!!)
a10!!

Pau ha dit...

Això està fet!

Les Curses més rendibles