dimarts, 15 de desembre del 2009

Sóc lentito…, i tardon!

Hola, em dic Xavi. El Pau ja fa un temps em va convidar a participar en el seu blog, de tant en tant.
Qui em coneix, si us hagués de parlar de mi, segur que em definiria així: lentito i tardon.
I així m’he plantat al blog, un mes tard. Però, és clar, jo això ho llegeixo cada dia, però escriure-hi... Què puc dir que a la gent d’aquest “mundillo” li pugui resultar interessant? Evidentment poca cosa, però ja que hi sóc hauré de pensar en algun tema. Ara enteneu perquè he trigat tant, oi? En fi, començaré per presentar-me i més endavant aniré explicant les experiències en els diferents “eventos” en els que participi.
Sempre he fet molt esport, o molts esports però cap d’ells bé. Això sí, bàsicament m’ho he passat bé. Destacaria el handball a nivell de competició escolar i torneigs de tennis i futbol en la comarca del Maresme. De fet encara segueixo jugant en el Cabrils cada setmana, a la segona divisió de la Lliga de veterans. Què dur és el futbol!
I això de les triatlons? Doncs deuria ser en els començaments d’aquest esport a casa nostra, que vaig coincidir a la feina amb un noi que en feia. I vaig tenir clar que aquella combinació d’esports m’atreia. Però per aquells temps la meva vida anava per camins molt allunyats a la possibilitat de provar-ho.
Un altre dia us explico qui em va enredar en tot això de les triatlons, i el que he anat fent fins ara.


Pels qui no em conegueu, li demanaré a la Bea que esculli la foto perquè em veieu la cara, i s'ha confirmat el perill de que posi aquella a Sitges en la que no m’entrava la samarreta...

Xavi

6 comentaris:

Bea ha dit...

Doncs sí, s'ha confirmat. Un càstig per ser tant i tant lentito... Però bé, és un càstig relatiu perquè la foto és ben mona i pots lluir tableta, així que no et queixis... Per cert, ja era hora!!!

Pau ha dit...

La veritat és que té bon cos, per la seva edat ;-)
Per cert, ja era hora!!!

josep-maria ha dit...

Hola Xavi,
si t'has fet esperar però segur que valdrà la pena (comencem posant pressió).

Seriosament, si vols un company d'entrenament a ritme "diesel" per terres osonenques ja saps on trobar-me.

Vinga, ja ens aniràs explicant els objectius, el reptes, i com no!!!! les conquestes.

Salutacions des de la plana.

Xavi ha dit...

Segur que sí, Josep Maria. Ja presionaré per pujar a entrenar quan faci més bon temps... I intentaré que el grupet sigui més nombrós. L'any passat, tot i patir, em va agradar molt l'excursió que ens vas preparar. Vaig patir molt, moltíssim!!!!

ivan ha dit...

Estic convençut que el que expliquis serà interessant!
Fins aviat

Pau ha dit...

Ivan, fés-li la pilota que si al final t'interessen les wambes, et farà millor preu.

Les Curses més rendibles