dimarts, 1 de desembre del 2009

Avui no m'han sortit les séries

Doncs no, si en altres èpoques havia estat capaç de rodar a 4min/km durant 40 minuts, avui he estat molt lluny d'aquests registres. Intento buscar explicacions en tres factors: la cursa del diumenge m'ha fatigat una mica, el malestar estomacal que encara dura m'ha baixat la capcitat d'assimilar l'energia i el partit de futbol d'ahir, justament en el meu dia de descans.
La meva idea era fer 5 séries d'un km a 4 minuts, però ja la primera ha estat complicada i des de la segona que pensava que seria l'última, al final ho he aconseguit però sempre al voltant de 4.10 i només en la cinquena, ajudat pel pendent negatiu he aconseguit el 3.50. Curiosament ha estat un tema 100% muscular, per això he pensat en el futbol, ja que no he superat les 162 pulsacions en cap moment. En fi, un dia més i en el fons segur que ha estat un bon entrenament.

Gràcies al Robert estic acabant de tancar un tema que em fa molta il·lusió, quan pugui l'explico.

Les Curses més rendibles