dimecres, 23 de desembre del 2009

Esportistes avanç

En aquestes èpoques nadalenques en què tothom fa regals o envia felicitacions en forma de mamà noels mig despullades, jo no vull ser menys, però he intentat ser una mica més temàtic. Així que al llarg dels 15 dies de Nadal aniré enviant fotos de les esportistes que considero més guapes. He intentat buscar un exemple fent esport i una altra més d'estudi.
La meva idea ha estat fer un TOP 10, però aquestes m'han quedat fora i no volia deixar que les fotos quedessin en l'oblit, per tant envio un petit avanç amb 6 meravelles. Tot i que "per gustos, colors" imagineu-vos si aquestes no estan al TOP 10, com seran les que us esperen.
Yelena Isinbayeva: Les fotos marcant abdominals tampoc tenen desperdici.
Maria Sharapova: Està sempre entre les primeres, però ja està molt vista. A mi m'agrada molt més de tennis que de carrer.
Lolo Jones: Un clàssic
Lokelani McMichael: No sé si era bona, però no podia faltar una triatleta.
Natalie Gulbis: Realment no seria del millor, però és que la segona foto...

Bia i Branca Feres: Potser una sola no entraria en la llista, però clar dues igualetes... Per cert nedadores
Fátima Moreira de Melo: Fixeu-vos-hi bé, hi ha una serp.


Anna Rawson: Realment el golf dóna molt de sí.

6 comentaris:

ivan ha dit...

Pau, estàs fatal...però em quedo amb la Isinbayeva

XeviX ha dit...

El que s'ha de fer per promocionar el bloc... ;-)

Bromes a part, jo voto per la Sharapova.

Salut!

Ferran ha dit...

La foto del darrera de la Isin m'ha deixat anaeròbic :-) I no dic res més que llençaré 25 anys de militància per la igualtat en 3 línies...

josep-maria ha dit...

Bona manera per acabar l'any..... espero les altres imatges .... per fer els comentaris.....
I per fer-te les dents llargues.... em sap greu no poder-te fer arribar les imatges del que veig cada dia!!!!!

Pau ha dit...

Ivan, una mica malament sí estic, a més a casa se m'han queixat de no sortir, així que hi haurà un EXTRA.
Xavi, ben vist, captant nou públic, o és el mateix?
Ferran, ja he posat que els abdominals de la Isi són brutals, però realment no podia deixar de posar aquesta foto. Un 10. Fas ben fet de no posar tot el què penses, jo també he intentat ser políticament correcte.
JM, i jo fent docència virtual...

Heavyrun ha dit...

Pues mi voto es para Fatima y si quiere serpiente ya le dejo la mia.

Robert

Les Curses més rendibles