dimecres, 16 de desembre del 2009

Una mica de canya

Si l'any passat el vaig dedicar al volum, aquest vull ser més ràpid, i això s'aconsegueix a base d'entrenaments com els d'aquest cap de setmana, en què de divendres a dilluns he acumulat els km d'una marató, però el millor ha estat la qualitat d'aquests quilòmetres.
Com ja vaig explicar, divendres em reunia amb els de la marató de Barcelona i tenia molt clar que volia aprofitar el fet de fer kms amb gent bona, així que després dels 5km d'anada juntets, els de tornada vaig intentar anar tan ràpìd com vaig poder, fent-los en menys de 20minuts, que per mi i a aquesta alçada de temporada són tot un èxit.
L'endemà vaig anar al DIR a fer peses, cosa que em costa molt. Segueix sorprenent-me com pot ser que no trobin res a l'adductor, en la màquina corresponent i posant un pes que podria fer fins a 200 repeticions, noto dolor des de la primera.
L'endemà, diumenge, em tocava tirada llarga, però el dia no ajudava, així que cap al Parc Güell a fer potència, en total 5 séries de 400 metres en terreny sorrenc amb 17 metres de desnivell positiu i pujant entre 4.25 i 4.35min/km.

A dalt la pujada del Parc Güell, a sota el parcial de 3km per la carretera de les Aigües del divendres.

Finalment, dilluns, malgrat el temporal, vaig fer la tirada llarga: uns 18km amb desnivell però a ritme molt suau. Vaig passar molta rasca.
Ara ja em sento preparat per la Mitja de l’Aspirall on m'agradaria baixar ja de 1.35 (ja ho veurem) i que en tot cas és el tret de sortida de la nostra temporada 2010.

3 comentaris:

jag75 ha dit...

Pau,
bons entrenos.
el diumnege seré allà. si necessites una llebre, ja m´ho diràs ;)
Ah, i passa´t pel blog que et farà gràcia el meu post Aara que ets un pacemaker

Pau ha dit...

No sé jo si series capaç d'anar tant lent com per fer-me de llebre. En tot cas ens veiem segur, serem quatre gats, i més si segueix aquest temps.
En quant als ritmes, estic per tatuar-me una cosa d'aquestes ;-) aquí no es pot pillar no? faria gràcia

jag75 ha dit...

Pau,
si em veus, saluda´m que jo aquest ritme a dia d´avui ´´es el que em toca (el de Mataró va ser un "espejismo")

no sé, no sé si no envien a tot wl món. Si no, muntem un business o què?

Les Curses més rendibles