divendres, 15 de gener del 2010

Canya, canya i cursa

La Mitja de Granollers queda més a prop del què tenia previst i vull fer un minicicle exigent fins aleshores. Aquesta vegada no serà només a base de fer quilòmetres sinó que vull que siguin de qualitat... Osti quina mandra em fa avui escriure, us poso xifres i ja està...
Dimecres, vam anar fins al Cervantes a fer pujades, en total 8, més llargues del què volia el Xavi i més curtes del què volia jo. Al voltant de 40 segons rodant a 3.35 i amb inclinació. Bon entrenament.

Avui al migdia, si al final quedo amb l’Albert, i qui s’apunti, toca un entrenament d’aquells que t’has d’endur la xuleta.

CANVIS DE RITME
4km rodar comode

3km a ritme 4´
2km suaus 4´30"
2km a ritme 3´50´´
1km suaus 4´30"
1km a ritme 3´40" o 3´45"
i els 2km ultims suaus per recuperar
Total 15km

15 min estiraments

I diumenge la Mar i Murtra, que tinc moltes ganes de córrer.

2 comentaris:

Raül ha dit...

A la gent, Pau, li agraden els posts de catxondeo... Aquests tostons que ens poses de dades, gràfics, xifres i històries... generen pocs comentaris.
Ara que la gent no ha d'anar a classe de mates x obligació, no voldràs que la fem aquí.
Muaks.
Ànims pel Diumenge!!!

Pau ha dit...

Raül, no calen gaires mates, simplement és anar a saco.
Per cert vaig aguantar l'entrenament de l'Albert fins a la darrera série de un km, però és que ell va anar a 3.30 i jo a 3.35. No sabia que es podia nar tant ràpid després de 14km.

Les Curses més rendibles