divendres, 29 de gener del 2010

Botes de futbol

Després d’uns anys sense haver de comprar botes (doncs en fa 4 vaig comprar-ne 3 parells de les Futbol Total II de la Nike com no, d’oferta a 30€ cada un al Decathlon), aquesta temporada ha tocat passar per caixa. A mi em van be les que tenen molts tacs i llargs, però ara les fan amb aquells tacs amples tant ortopèdics especials per la gespa artificial. Ja les he provat, però les trobo molt inestables pels meus turmells. També les de multi tacs petits, però amb aquestes em falta tracció... En fi, que vaig haver d’anar a la recerca de les que em van be a mi, tasca difícil. Evidentment, directa a la botiga Nike de les Rambles, on trobo les Tiempo Pro de tota la vida, que ja havia tingut feia anys. I a més per 70€ segons deia a la caixa. Li demano al dependent, que mentre me les emprovo m’explica les seves excel·lències: que si pell de cangur per tenir un millor tacte, que si sola de carbono que la fan molt resistent. I jo que me les quedo. I ell que em diu que, és clar, són cares però de qualitat... Cares? Home 70€ no és cap regal, però no m’esperava un preu inferior. Ah no!!, les de 70 eren el model inferior, de les 3 versions que hi ha... Ja podeu endevinar que les que vaig escollir era el model car..., per “només” 140€!!!! També imaginareu la burla que hi va haver al vestidor el dissabte... Un detall més: després de 4 partits i uns quants entrenaments, per fi m’han deixat de fer mal els turmells. Ja patia perquè es repetís el cas de les Asics...
Xavi

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja veig que per calers no serà...

Pau ha dit...

Si al menys fossin guapes...
És conya, que tenen els colors del Batman... Ara jo per aquesta pasta me les hagués dissenyat amb els colors i tal, que això mola molt.

fernando ha dit...

ke tal pau,lo siento no he podido actulizar el blog,por ke afortunada y desarfortunadamente me a subido mucha la faena y no tengo tiempo ni para ir al baño,este año no se cuantas are de montaña,seguro la montserrat-reus,es algo pendiente,si no as hecho ninguna te recomiendo la corte de la ultra trail de andorra son 30km pero muy duros,y si te gusta la caña hay una muy buena en bilbao,mira en el blog de nosvemosenlacima.blogspot.com,ya nos iremos comentando ami lo ke mas me interesa este año es el triatlon de balaguer,un saludo.

Pau ha dit...

Fernando, gràcies, ho aniré seguint, de moment però, la muntanya serà més un passatemps. A veure si ens veiem a Balaguer, tot i que encara no ho tenim clar.

Les Curses més rendibles