dimarts, 19 de gener del 2010

Mar i Multa 2010

Com va dir el Robert, aquest 2010, la meva edició de la Mar i Murtra s’ha anomenat Mar i Multa, ja que així va acabar la jornada.
No entraré en detalls en quant a les especificitats de la cursa ja que són semblants a les del 2008 tot i que amb més fang, simplement explicaré les particularitats del dia, en què, malgrat absències destacades com el Xavi o el Dani, ens vam trobar fins a quatre UOCs i altres amics vinguts o trobats com el Joan, el Robert, la Cristina o el César.

També dir que finalment veient el dia plujós que feia i que les NB de trail em van aguantar bé les séries de l’Albert, vaig optar per sacrificar amortiguació en la part asfaltada, cosa que vaig notar al principi, per estabilitat en les pujades i baixades, crec que vaig fer bé.
En la part plana vaig seguir el Garmin per a mantenir un ritme al voltant de 4.15, i quan van començar les ondulacions el vaig tapar i ja no el vaig tornar a mirar fins el 15 per a fer càlculs de com havia de baixar. He d’admetre que conèixer el circuit és clau, ja que les pujades (més empinades del què recordava) són curtes, i per tant era molt conscient que havia de forçar uns instants perquè de seguida baixava de nou.
Malgrat semblar prepotent vaig admetre que la distància no em feia por i que si em trobava bé aniria fort, he après a acceptar els elogis encara que em semblin exagerats perquè és important ser positiu i creure en un mateix. Tot i no tenir la pressió d’una mitja, volia estar preparat per si em trobava bé, això volia dir sortir força davant i córrer força durant els primers 6 o 7km, ho vaig fer i estic content amb el resultat final (reduint en més de 6 minuts el realitzat al 2010, i amb sensacions que ara puc rodar a ritmes que abans em semblaven difícils).
Poso les dades:
Pau Cortadas Guasch
Posició: 93 (941 arribats)
Temps total: 1:24:32
Primer classificat: 1:09:54
Parcials: km 0-4 (4.14) / km 4-8 (4.19) / km 8-12 (4.27) / km 12-16 (4.34) / km 16-20 (3.54)
Adjunto perfil i ritme
He posat les dues voltes de pujada i part de baixada (del km 12 al 18), on vaig poder mantenir bona part de l'ascenció per sota els 5min/km.
I ja que alguns em demaneu dades, us passo les series del divendres, perquè si realment puc anar més ràpid és gràcies a entrenaments com aquest:

I l'anècdota final és que entrant a Barcelona em va caure una multa, una mica exigent (diria jo), però que per sort, no em va "sentar" molt malament, suposo que és perquè el dia abans havia estat anant amunt i avall per la ciutat amb la moto i amb presses i fent força infraccions, així que vaig considerar que era just. Però el millor és quan el meu cunyat li diu "però és que veníem d'una competició..." i jo de seguida especifico: "de córrer eh!" ja que la cara que havia fet el poli era de "estàveu fent competicions amb el cotxe!!!!?!!!!". En fi, que tal com està de cara la vida, 30 euros és mig dipòsit de cotxe o poc més que una entrada a discoteca, així que toca pringar i pagar. Puteja, però és el què hi ha.

5 comentaris:

Xavi ha dit...

Sort que no vaig poder anar!!!
Tant brut de fang no ho hauria resistit...

jag75 ha dit...

Bona cursa!
sí senyor, estàs fort. poc a poc i amb bona lletra,vaeig un sub3h em marató aviat
;)

Pau ha dit...

Xavi, i si haguéssis vist com va quedar la dutxa!!!
Jag, 3 hores queda molt lluny, jo diria que massa, però 3.15 sí que ho hauria de provar algun dia.

Ferran ha dit...

Et guanyo! Tornant de la cursa de Falset 145€ i 2 puntets...

Pau ha dit...

Jo aquesta ja la tinc, la Bea estava rodant a aquestes velocitats per la teva terra mentre jo estava fent el Half de Les Angles, de totes maneres, que jo sàpiga, a ella no li van treure punts.
Una abraçada

Les Curses més rendibles