dijous, 14 de gener del 2010

Quines faig servir per la Mar i Murtra?

La persona que em va portar a Blanes al 2008, el Dani Martí, em deia que ell fa moltes de les curses de muntanya amb calçat d'asfalt, que el què guanya en pes li compensa la falta de tracció. És per això que tenia previst anar amb les Puma, però crec que estan al límit, en les darreres sortides, mitja de l'Espirall inclosa, he notat certes molèsties a la planta del peu, així que ara no n'estic segur. Són molt ràpides i podria jubilar-les "a lo grande", per altra banda l'alternativa són les NB 1063, però fa temps que no les utilitzo i em van cascar alguna ungla que vull acabar de recuperar abans de tornar-les a fer servir, finalment tinc les NB de trail, amb les que perdria agilitat però guanyaria seguretat.
En fi, més que Mar i Murtra seria Mar i Dubtes. Em queden dos dies d'entrenament, avui amb les 1063 i demà amb les de trail i després veuré.

7 comentaris:

Bea ha dit...

Quins problemes teniu els triatletes, eh? Jo ho tindria fàcil: triaria les que fosin del mateix color que la roba de running que porto, no? Xavi, tu què penses? :-P.

Xavi ha dit...

Bea, jo triaria les que vagin millor per muntanya, que per això me les hauria comprat. A partir d'aquí em posaria roba a conjunt, ho haig de reconèixer...

Raül ha dit...

Et recomano uns peucs d'anar per casa sobre parquet.

XeviX ha dit...

Podries provar amb una de cada, a un peu la puma i a l'altre una NB 1063. Igual et sorprens i tot... ;-).
Que us vagi bé la cursa!

Pau ha dit...

Tot i que era una pregunta retòrica estic d'acord amb el Xavi (malgrat em critica per l'esquena), el problema és que si agafo les NB de trail i em vesteixo semblant semblaré el Batman... ben mirat, no és un problema, poden ser els meus colors en un futur...
Bea, i si no trobo res que em combini, ho vaig a comprar "perquè ho necessito”.
Raül, si em poso uns peücs em faran mal els peus, i aleshores em pujaran les pulsacions i no podré aguantar el ritme i quedaré l’últim...
Xavi, una de cada? Aleshores sí seria difícil conjuntar-ho. No estaries fent això quan et vas torçar el turmell, veritat?

Raül ha dit...

Molt atent amb tots els que fem posts... així m'agrada!
Per cert, que vagi bé el Diumenge.
Aquest Dissabte munten una Triatló al gimnàs on estic apuntat, amb 15-20 inscrits. Tinc opcions de podi, crec (posant pressió). I el guanyador... una bici!!
Ja us contaré.

XeviX ha dit...

Pau,

És que veia que et deixaves aquesta possibilitat, res més... xD.

Això d'anar conjuntat alhora de córrer, pel que comenteu veig que és importantísim. Quan m'hi torni ha posar ho hauré de posar en pràctica.

Ai! no em parlis de l'esguinç... que després de quasi un mes encara no puc trotar.

Va vinga, que us ho passeu bé.

Les Curses més rendibles