dimarts, 26 de gener del 2010

Va de blocs

No us vull enganyar, m’agrada veure que Ironpanic està creixent, m’agrada que la gent em segueixi, i sobretot que comenti. És espectacular, també, el canvi que hi ha hagut abans i després de l’Ironman, Si al gener del 2009 tenia 314 entrades noves, és a dir unes 10 persones diferents entraven al bloc al menys una vegada cada dia, vaig acabar l’any amb més de 700, i aquest gener anem pel camí. Sé que una de les raons és la importància de la xarxa, i per tant agraeixo als bloggers que han incorporat l’enllaç d’Ironpanic en el seu concorregut bloc, i no vull ser menys. És per això que he actualitzat la llista amb dos o tres de nous.
http://trixavi.blogspot.com/ Vaig descobrir el bloc d'en Xavi Garcia perquè ell s’havia fet seguidor del meu, l’he anat llegint de tant en tant i la veritat és que aviat això de TRIATHLETE BEGINNER quedarà obsolet. Per cert, ideal per practicar anglès.
També veig que rebo entrades de
www.trotamillas-fernando.blogspot.com/, pel què he vist el Fernando ha fet alguna triatló, però el que més m’atrau del bloc són les curses de muntanya de llarga distància. Després de Cavalls del vent, vaig pensar que quan se’m passés la febre triatlètica em dedicaria a aquest tipus de curses/marxes, així que no anirà malament tenir referències. Fa un temps que no actualitza, però espero que ens ofereixi noves entrades aviat.
En fi, gràcies a tots dos per tenir-me present en les vostres xarxes.
I parlant de marxes, si a Catalunya hi ha un referent en llarga distància, aquest és París Canals, aviat penjaré un post que té sobre nutrició, però ja d’entrada us en deixo l’enllaç
http://ultraparis.blogspot.com/
I com no tenia cap foto per il·lustrar el post i havent penjat més de quinze imatges d'esportistes sexys, no podia deixar de penjar la top de les top, o sigui la Bea. Sé que per això em caurà una bronca, però no ho he pogut evitar...

8 comentaris:

josep-maria ha dit...

"I com no tenia cap foto per il·lustrar el post....., no podia deixar de penjar la top de les top"

Això m'ha agradat molt i molt.... espero que la bronca segui suportable!!!!!!

p.d.jo no se pas si m'hauria atrevit::::

jag75 ha dit...

com ha anat la "bronca"? últimament estàs molt "fardón"....
ja contaràs i ànims que si cada dia et segueix més gent, serà per que contes quelcom d´interessant

Raül ha dit...

Et felicito, Pau!

XeviX ha dit...

Espero que no acabeu als tribunals tu i la Bea, pel tema dels drets d'imatge i tot això...

Endavant amb el bloc!

Xavi ha dit...

Em sap greu Bea, no et facis il·lusions. Però he fet una enquesta i l'increment de visites al blog és provocat per l'espectativa creada per les meves entrades...
Pd: dic espectativa, perquè qui les esperi ja sap que sóc lentito...

Pau ha dit...

Diguéssim que la bronca va ser suportable, i més veient que ahir vaig tenir el récord de visites en un dia des del 2007. Jo que pensava que el què escrivia era interessant, i resulta que l'únic que he de fer és penjar més fotos de noies en biquini.

Ferran ha dit...

Jo el trobo molt bo lo bloc. Des de les fixed fins a qualsevol altre tema. Quin temps li dediques de mitja? Jo tinc blocpanic, és a dir, ganes de fer-ne un, terror a no tenir temps.
PD: sempre em queixo de l'estrés i molts diran però si aquest és profe (que tb curren i molt, la gran majoria!). Ara, però, sóc alliberat sindical i membre del SN d'USTEC i portem una temporada amb lo tripartit i el tiet Ernest que en ma vida havia currat tant...

Pau ha dit...

Ferran, jo crec que de la manera que escrius, que entrenes i que competeixes, seria superinteressant si féssis un bloc.
Jo crec que no li cal gaire dedicació, diguéssim que mentre jo faig un 10.000, tu podríes fer el 10.000 i una entrada al bloc.
Vinga anima't! fins i tot potser li agrada al tiet Ernest.

Les Curses més rendibles