dimecres, 20 de gener del 2010

Dissabte pedalada solidària Haití

Sembla interessant, algú m'hi acompanya? Parlen de 17km jo proposo fer-los i després seguir una miqueta amb la BTT. La setmana passada ens ho vam passar força bé entre el fang i si a sobre li donem un caire solidari, benvingut sigui.

Pel què he vist són recursos per Intermón Oxfam, es pot fer l'aportació al número de compte de La Caixa (2100 1005 01 0200 145498 ) o en una urna que muntarà Intermón a la mateixa sortida. Jo hi faré la meva i cap a la carretera de les aigües.

Més informació a Triatreves i a Probike

2 comentaris:

Pau ha dit...

També podríem pujar a les 9.30 i fer una tirada de 17km corrent

Pau ha dit...

Tot sembla indicar que no m'hi podré arribar, però faig la meva aportació i animo a fer-la aquí o on sigui.

Les Curses més rendibles