dissabte, 2 de gener del 2010

Entrenaments

La idea inicial que em rondava el cap era agafar un entrenador per millorar aspectes tècnics i obligar-me a entrenar amb més qualitat. Després de sondejar una mica ho vaig descartar bàsicament per tres motius: el preu era un pèl elevat, el que oferia ho podia trobar en format més estàndard per la part del running, i en tercer lloc pel temps disponible en relació a la feina i a la part personal. Total, sóc molt menys que un aficionat..., per què complicar-me?
En fi, que pel meu compte vaig decidir estructurar la temporada en dues parts bastant diferenciades (bàsicament per la mandra de tirar-me a la piscina). Total que ara toca córrer i a partir de març començaré amb les altres disciplines. Espero que l’invent funcioni, i sinó servirà d’experiència per a la pròxima temporada.
De fet ja hauria de ser en la setena setmana d’un entrenament per fer correctament la meva primera marató, la de Barcelona el 7 de març. Set des de que vaig començar, però no se si hauria de comptar les tres últimes setmanes, en les que el fred inesperat m’ha fet demostrar-me un cop més què floreta sóc... Com encara tinc marge de temps, no em preocupa gaire el temps perdut, però m’hauré de tornar a posar les piles!!En aquest apartat no puc oblidar fer referència a l’entrenament muscular, que l’he seguit confiant a l’estudi d’entrenament personal Tools, i que tant bons resultats m’ha donat fins ara. Pels qui no el conegueu, espero ben aviat poder dedicar una entrada al Tools.


Xavi

2 comentaris:

Ferran ha dit...

Pau, jo porto plantejant-m'ho tot l'any però no ho he vist viable per manca de temps. És a dir, si no estic segur de seguir-los fil parranda, per què pagar? I no n'estic segur de seguir-los per feina i cansament. Així que a autoentrenar-se!.
Si d'aquí a un temps decideixo fer un IM aquí sí que ho intentaria via entrenador (Clemente?).

Que tingueu un feliç 2010 i per quan vulguis aquí tens un altre repte, totalment assolible per tu: sub 3h!

Pau ha dit...

Ferran, aquesta entrada, en blau, és del Xavi, jo sempre he tendit a autoentrenar-me, especialment per pasta i perque a internet ho trobes quasi tot.
En quant al repte de 3 hores, realment em veig incapaç, crec sincerament que no hi estic capacitat, pero el que si he d'aconseguir és ser sub 3.15, que aixo si em pertoca. Bon any

Les Curses més rendibles