diumenge, 10 de gener del 2010

Wambes per córrer

Què passa quan vas a comprar wambes i l’elecció va en funció del color? Doncs sí, la cagues...
Per córrer vaig comprar-me al Viladomat d’Andorra, farà any i mig, unes Nike (com no. Sóc “pijo”, què hi farem!!!), Nike Zoom Vomero2. Blanques amb el logo vermell. Ja veieu que les especificacions tècniques que valoro són les que omplen la meva part femenina. En fi... Però el cert és que la vaig encertar, perquè m’han anat de conya.
Les pobres estan ja bastant gastadetes, o sigui que hi torno amb la intenció de repetir. Ja se sap, el que funciona millor no canviar-ho. Però és clar, les Zoom Vomero2 ara ja es diuen Zoom Vomero3, i el color crec que era taronja amb la marca en blau... Segurament els colors eren diferents, però jo els trobava així d’horribles. Un altre cop la meva part de nena!!! Total que al dependent li faig la gran pregunta: i alguna en blanc amb detalls en vermell. (Buff, no se ni com m’atreveixo a escriure-ho...). Però el pitjor és la resposta magistral: aquestes Asics “crec” que les van votar com a millor wambes de running de no se quin any. Aquestes paraules màgiques unides al preu (segurament les més cares) van fer l’efecte desitjat, per ell.

Com a contrapartida, després sóc dels que em llegeixo totes les etiquetes i prospectes que porta la medicina, l’aparell o les wambes... Asics: Alma Sana In Corpore Sano hi deia el paperet de dintre la caixa. I deuen estar molt bé, però a mi no m’han funcionat correctament. Des del primer dia he notat molèsties als genolls. Els hi he donat un marge de confiança d’unes 10 sessions, però ja he decidit que intentaré trobar les Zoom Vomero3 en blanc i vermell (que a sobre les vaig veure a Intemperie després d’haver-me comprat les Asics...).

Les wambes en qüestió són les Asics Gel Nimbus, en blanc amb el logo vermell, és clar. Molt xules, també haig de dir. Que facin més coses només hi ha les Gel Kayano, però el tema era un altre: jo necessito unes wambes que s’adaptin a la meva trepitjada pronadora.Moraleja: quan vagis a comprar wambes per córrer, ves a una botiga on el dependent et posi a sobre una plataforma amb vidre per veure la trepitjada, i t’assessori tècnicament. Ah!! I, sobretot, procura deixar a la teva part femenina a casa...

Xavi

7 comentaris:

Raül ha dit...

A veure...
Com dir-ho...
No ho se massa bé...
Recordeu el que els hi havia de passar als ordinadors quan arribava l'any 2000? Aquell virus amb els canvis de dígit a les dates...
Doncs el maleït efecte 2000 no va afectar només als ordinadors. 10 anys després el virus afecta l'ordinador del PAU pel que fa al recompte de Kilòmetres fets l'any passat.
I no em tireu més de la llengua...

Pau ha dit...

Efecte 2000? Jo no recordo que passés res, molts minuts de TN per que després tot seguís igual.
Per cert Raül, et trobaves bé avui corrent?, és que t'he vist una miqueta fluix

Raül ha dit...

Em trobava igual que tu, Dimarts de la setmana passada, a la piscina del DIR. ;)

Xavi ha dit...

Sabia que aquesta entrada de les wambes donaria de sí, i es generarien comentaris al respecte...

Ivan ha dit...

Si saps la teva talla, nen... compra-les online!!!

Nike Vomero

A mi les Asics tampoc m'han anat gaire be :(

Xavi ha dit...

Ivan, sóc incapaç de fer una entrada al blog per mi sol. Com vols que compri res per internet!!!! A la meva edat, la tecnologia em supera...
Les Vomero 4, que ja m'he comprat, són totes xulíssimes. Però ja les he tornat a agafar idèntiques a les Vomero 2 que ja tenia. Com no: blanques amb la marca en vermell.
Per cert, el futbol al que jugues entre setmana, és 11 ó 7?

Bea ha dit...

Reinvindico l'entrada del pobre Xavi, que es curra una entrada súper mona (la trobaré tant mona perquè la podria haver escrit jo mateixa :-P???!!!)i estic en contra del Raül i del Pau que l'utilitzen pels seus piques particulars sense venir a compte... NO ES POT PERMITIR. LAPORTA DEMISSIÓ!!! El pique en qüestió em fa gràcia, però. Jo li vaig aconsellar al Pau que ho mantingués en secret i no em va fer cas. Què hi farem!!! Sort que l'Ivan comenta el que toca...

Les Curses més rendibles