dijous, 7 de gener del 2010

Esportistes TOP5

A mida que em vaig mirant les fotos que he anat penjant, tant en l'avanç com en les posicions de 10 a 5, penso que alguna d'elles podria estar en aquest TOP5, però és que la veritat no sé pas quina treure. Així doncs, com a regal de reis us deixo les que per mi són les esportistes més sexys (per no dir les que estan més bones, que queda una mica basto). A mode de reflexió una cosa que suposo que us passarà a molts, i és que com passa als músics amb una tia que toqui la guitarra, o a un motorista amb una noia amb un motor de 500cc cúbics sota les cames..., a mi una tia, pel sol fet de fer esport, ja ha guanyat molts punts, si això li sumes que a més estan bones, doncs estem davant d'autèntiques...
Ana Ivanovic: No estan per ordre, però he hagut de posar a l'Ana Ivanovic la primera ja que em sembla una autèntica TOP, no em vull imaginar un partit contra la Sharapova, me'n vaig directe al youtube a buscar-ho.
Leryn Franco: Ja ha sortit el seu nom, i és que probablement és una de les que es guanya millor la vida fent de model, és només una suposició feta a partir de les quantitats de fotos que he trobat com a tal i de una lògica aplastant veient lo bona que està. Algunes de les esportistes que he penjat tenen fotos millors i d'altres pitjors, però en aquest cas el 90% són perfectes. Per cert, llençadora de javelina.
Allison Stokke: Probablement de totes les que he penjat la menys "pivón" és aquesta, però la primera foto està en milions de pàgines webs, no sé si va guanyar o no aquell dia, però el que tinc clar és que es va fer famosa, i amb raó. Sigui com sigui la base és boníssima i és un clar exemple de la reflexió que feia al principi. I aquí no hi ha gens de photoshop.

Amanda Beard: Deia, "pel sol fet de ser esportistes ja han guanyat molts punts"... hi entre un aspecte de feeling, m'agraden les noies que fan esport, és una filosofia de vida que m'atrau, però clar, també hi ha un tema físic i és que amb exercici creen unes figures quasi perfectes. Està clar que no sóc l'únic que ho pensa, sinó la nedadora Amanda Beard no hagués sortit al Playboy. poseu el seu nom al google i xafardegeu una mica a imatges.

Ana Paula Mancino: I aquí arriba l’excentricitat. Un dels criteris que feia servir és que més o menys destaquessin una mica en el seu esport, i més per estar en aquesta llista de les 5 millors, però en el cas de la Ana Paula Mancino, no puc dir que sigui així, de fet només sé que és jugadora de volei perquè ho he vist escrit i alguna foto he trobat que es tapava amb una pilota, però he estat incapaç de trobar-ne alguna fent esport. Malgrat tot això, no he pogut evitar incloure-la: primer perquè sempre dic que m'agraden les rosses i aquí no n'hi havia cap, segona perquè cobreix un estil de ties una mica "kelis" que són una de les meves debilitats (suposo que per compensar el glamour de la Bea, jiji) i tercera perquè hi ha cada foto per internet... Però com que admeto que pot ser una aposta molt personal, us "regalo" un nom més per cobrir el sindicat de jugadores de volei, en aquest cas, la Francesca Piccinini sí ha jugat amb Itàlia en dos jocs olímpics.

5 comentaris:

Bea ha dit...

Pa compensar el cuerpazo (la falta de...) no hay nada como el glamour. El que no se consuela es porque no quiere :-P. El meus compis de feina aproven sobradament el TOP 5, i jo també, què carai!!!

jag75 ha dit...

Pau,
podries haver fet un top 100. sols cal començar a "tocar2 el tema volley (veure selecció femenina de Polònia p.e.) o b´esports de lliscament (stars on ice em descobreix cada any que les que fan patinatge artístic són... )
Ah, i la gimnàstica -versió més de 50 kilets (poques però), i la sincronitzada -guapíssima l´Ona Carbonell i de casa-

el que et dic, un top 100!!!

Pau ha dit...

Bon "material" sí senyor,
Està clar que es podrien posar 10 Top ten més perfectament vàlit i que cap d'elles coincidís.
Vinga va, alguna més:
Ellen Hoog (atenció al patrocinador)
http://www.quality-bookings.nl/fileupload/ellen-hoog.png
Katarzyna Skowronska
http://img.interia.pl/sport/nimg/Skowronska_wyrozniona_2122338.jpg
I de natació, sóc més conservador, em quedo amb la Mengual, però això sempre m'ho discuteixen

Roger ha dit...

http://fotosdechicasdeportistas.blogspot.com/

Aquest link segur que es del teu inetrès.

Salut

Pau ha dit...

Roger, aquest bloc és una mina, gràcies, a més a part del tema Almudena Cid, que jo no li veig res i ell en té 8 entrades, crec que coincidim bastant.
Gràcies

Les Curses més rendibles