dimarts, 23 de febrer del 2010

Informació d’última hora per la Marató

Per no fer-me pesat penjaré els enllaços d’un parell de temes del febrer passat relacionats amb la marató. Vull donar uns darrers ànims a tots aquells que esteu entrenant a fons i que ara ja deveu estar una mica saturats, queda una setmana dura i la darrera simplement serà de recuperació.
Primer dir-vos que a la web de la marató teniu un apartat on podreu calcular el ritme que heu de portar per a assolir un temps objectiu, simplement poseu la distància, i la marca o el ritme que es vol seguir, i ho calcula.

Un cop ho sapigueu, realitzeu aquest test, ha de ser aquesta setmana i el millor és que sigui després de descansar el dia abans. És una referència prou exacta de les vostres possibilitats, a mi m’ha funcionat.
http://www.ironpanic.com/2008/03/setmana-10.html
I finalment dir que un any més els de corredors.cat realitzaran una col·lecta de wambes per enviar-les al tercer món, jo ja tinc les meves guardades, jubilo les Puma que m'han donat un bon rendiment en quant a velocitat, però que des de bon principi van perdre "una peça" de la sola, tenen encara molt marge.

3 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

Molt bon projecte!! Sí Senyor, ben fet!

Una abracada desde Tokyo!

¨XTB¨Xavi.

jag75 ha dit...

Pau!
cet trobes? espero q millor. No et preocupis per com et vas sentir la setmana passada, a mi em va passar el MATEIX després de Granollers i ja veus els resultats en la mitja de Gavà.
ànims i a continuar gaudint!

Pau ha dit...

Gràcies Xavi, i gràcies Jag, certament quan entrenem bé és el què passa, com han dit per aquí el propi cos de tant en tant diu "prou" un parell de dies i com a nou. Aquesta setmana ja estic millor, tot i que avui m'he fotut un pinyo tonto per la carretera de les aigües.

Les Curses més rendibles