dilluns, 15 de febrer del 2010

Ja li he vist les orelles al llop...

... be, al llop no, però si al famós mur dels 30 i tants kilòmetres. A més de servir de tirada llarga (33 km), més o menys al ritme que espero anar a la marató (5km/minut), la sortida d’aquest diumenge m’ha servit d’experiència per no fer coses malament el dia D. Aspectes aliens a la voluntat apart, com la neu del començament i el fred durant tota la sortida, hi ha coses que ja se que no haig de fer. Les que encara no les se, segur que també les faré..., però ja no serà per aquesta mania dels homes d’ensopegar per segona vegada en la mateixa pedra.
I és que dissabte no em trobava massa fi i no vaig sopar. I als matins, a mi m’és impossible menjar tant aviat (ja no parlem de llevar-me TANT AVIAT). Total que així va anar l’aventura, sense haver menjat res en massa hores. I sense haver descansat adequadament per la nit. Portava una barreta Mule-Bar, un gel i dues pastilles de glucosa d’ Isostar, però vaig ser incapaç... En fi, que arribant a Glòries em vaig notar que m’agafava una pàjara. Sort de l’Albert que m’acompanyava. I és que el carinyo entre homes, quan es fa esport, reconforta bastant. I va ser un petit avís de no més de tres o quatre minuts. Però aquí vaig cometre el segon error, no forçar-me a menjar perquè no anés a més, com podria haver passat.
Quant a sensacions, més del mateix que vaig notar a Granollers: muscularment i aeròbica molt bé, però a partir del km 10/15 notaré tot el meu pes en les articulacions, i hauré de patir-lo fins el final. El ritme que crec que podré aguantar, em fa sospitar que la meva possible marca estarà per sota de les 3h45’.A veure si hi ha sort i en el famós mur m’agafa una pàjara semblant a aquella rossa del Passeig de Circumval·lació que ens va fer “volar” fins al final. Oi Albert?
Xavi

Molts dels que surten a la foto van debutar en la distància, felicitats!
Jo també vaig aprofitar per provar, tant el material que rpm racing m'ha proporcionat per la Marató com veure com em sentia en una tirada llarga. A les dues coses li poso nota alta: juntant la tirada previa amb el Coke i el Xavi i després el recorregut de la Mitja amb tota la penya de la foto em van sortir quasi 35km, rodant per sota de 5min/km i acabant amb marge (jo sí vaig sopar bé i vaig esmorzar una barreta i suc de taronja), molt content però amb la sensació que tal com estic ara la meva marca de Marató s'ha quedat obsoleta, i el que és més fotut, que el Coke té marge per maxacar-la, ell va fer uns km més i va acabar rodant a prop de 4min/km. I si jo em vaig sentir bé, encara vaig acabar més content amb les Mizuno wave precission 10, és prematur per valorar-les, però amb només 15km rodats, vaig decidir fer-les servir en aquesta tirada llarga i no en tinc cap queixa, ja veurem, però pinten bé.


Pau

6 comentaris:

Bea ha dit...

Moltes felicitats a tots, als debutants en llarga distància, i als que entrenaven de cara a la Marató. Us vaig veure molt forts a tots!!! Llàstima que no estava a Passeig de la Circumvalació :-P!!!

Coke ha dit...

Molt bones cròniques dels dos, jo sóc de la opinió que aquests entrenos serveixen molt, sobretot mentalment, segur que anirà bé.
Pau quina és la marca que dius, per anar-me mentalitzant?, jejeje. Ja veurem, que la marató és molt llarga i hi ha molts factors.

Pau ha dit...

3.27 però si la supereu m'apunto l'endemà a una marató per guanyar-vos d'un minut

josep-maria ha dit...

Pau, ara si que m'has sorprès..... se que tens marge de millora però fins arribar a
"... més o menys al ritme que espero anar a la marató (5km/minut)..."

t'asseguro que així arribaràs abans que surti el grup de les 4h.....

p.d. com pots veure ens llegim a fons els posts

Pau ha dit...

JM, els llegiu a fons, però en blau escriu (com a convidat) el Xavi, la meva és la part vermella. A mi em toca anar a 5.40, "e lo que hi ha"

josep-maria ha dit...

Tens tota la raó..... ho vaig veure després d'haver fet el post....I llavors no vaig arreglar-ho....sorry!!!!

De totes maneres queda bé això de 5km/mi una nova manera de definir el ritme..... I com sovint llegeixo... "que el ritmo no pare"

Vinga que igual vinc al vagó de les 4h.... porto una setmana molt rare!!!!

Les Curses més rendibles