dimarts, 9 de febrer del 2010

Si el Capi fa 1.24 minuts, jo què puc fer?

Doncs com a molt acostar-m’hi.
A la sortida ens col·loquem força endavant el Coke, el Jaume, el Capi, el Xavi i jo. De seguida localitzo enfront meu el buff d’en Josep Maria, amb qui havíem estat escalfant. El Capi i jo sembla que tindrem un ritme semblant però ell prefereix anar de menys a més i jo sortir fort d’entrada i mantenir la velocitat. Els altres tres sí aniran junts. Començo doncs a la meva bola, però de seguida em trobo el Jag que m’havia animat a seguir-lo ja que feia de llebre a un company i tenia la meteixa tàctica de cursa que jo. Com que va més sobrat m’ajuda a regular el ritme als primers quilòmetres, però de sobte el perdo, així que via lliure. Em trobo de nou al JM que va molt concentrat i no em fa cas, va bé i dedueixo que avui sí baixarà sobrat del seu objectiu. Jo vaig prou bé (que no bastant): en pla entre 4.05 i 4.15, pujant a 4.20 i les poques baixades a 4, això sí, forçant des del primer km. Ja a la Garriga, em passa el Ferran, tant ràpid (calculo 335) que no puc ni picar-me, millor, així no em trenca el ritme. Passo el 10,5 en 44 minuts, i ara ja només toca aprofitar les baixades per fotre-li canya. Ho faig anant quasi constantment per sota de 4, i amb els motors a tot gas, el cos, per sort, ja se m’ha adaptat. Els darrers 3km a Granollers se’m fan eterns, i fins i tot el darrer em deixo anar, el temps ja és bo i allargant la passa ja vaig prou ràpid.
No havia prequedat amb quasi ningú ja que com vaig dir estava un pelet nerviós i no volia estressar-me anant amunt i avall, però va estar molt bé, perquè amb alguna excepció, vaig poder saludar i xerrar amb molts amics, i rebre bons consells, com el del Prieto que em va dir que corrés amb samarreta de màniga curta (per cert regal de la Luchy i B10)
També me n’alegro perquè m’havia pres aquesta Mitja molt en serio, entrenant bé i el resultat ha estat conseqüent amb l’esforç realitzat.
Les dades
Pau Cortadas Guasch
Posició: 406 (4989 arribats)

Temps total: 1:25:33 Mitja 4.02min/km
Primer classificat: 1:02:01
Parcials cada 2km: 4.09, 4.09, 4.13, 4.12, 3.53, 4.03, 3.58, 3.52, 3.51, 3.42
I demà un petit comentari de tot plegat.
Penjo el vídeo de l'arribada on es veu que vaig molt sobrat ;-) Vaig pel mig, de taronja i mirant el rellotge quasi perdo l'equilibri.
Videos de la Mitja de Granollers 2010 a corriendovoy

5 comentaris:

Bea ha dit...

El 406 de 5000 i a 23 minunt del primer? Flipant maridet!!! Sento no haver estat de fan. Molt i molt bé carinyet!!!

XTB-XAVI ha dit...

Wow...quina màquina!! Qui pogués...jo baixant de 1h40´ em conformaria! jajaja

Una abracada desde Hong Kong,

¨XTB¨ Xavi.

jag75 ha dit...

Felicitats Pau,
molt ben plantejada la cursa i ja vas fer bé de deixar-nos ben aviat. Tenies bones cames el diumenge i s´ha d´aprofitar ;)

David ha dit...

Jo no tinc autoritat per fer massa broma però en el vídeo es veu un que entra després de tu amb una samarreta amb la senyera...aquest també a fet 1h24'?!!

Pau ha dit...

Bea, gràcies, et perdono la teva absència, de fet ara t'ho perdono tot, i mira que em poses a prova eh...
Xavi, et canvio 1.25 a Granollers per 1.40 a Hong Kong
Jag, com et dic ni me'n vaig adonar, primer em vaig quedar una mica enrere i després et vaig passar sense saber-ho.
Osti el de la senyera, no l'havia vist, quin crack!

Les Curses més rendibles