dissabte, 6 de febrer del 2010

Jo m’he tret de la llet‏

A mi de la llet m’agrada tot: beguda, en iogurt, formatge… Fins i tot la mala llet!! I això ho entendrà qui conegui a la meva ex, a la qui estimo molt haig de dir. Però seguint la moda impulsada pel Pau i vist que semblo una fàbrica de mocs (com vàrem poder comprobar en la sortida de diumenge per la Cerdanya), jo em trec de la llet. I és que l’any passat ja ho vaig passar malament amb els problemas respiratoris, que em varen fer acabar tot un matí a l’Hospital de Mataró, fent-me proves per determinar que tenia una bronquitis asmática que podía derivar en alguna cosa pitjor. Allà vaig veure una información sobre l’asma, on hi havia un dibuix que cada cop que em costa respirar se’m ve al cap. És un malson, visualitzo els meus bronquis obturats i l’aire intentant passar per on pot per arribar als pulmons. Una paranoia!!! De moment la decisió sembla que ha anat bé i els mocs s’han reduït ostensiblement.
Dels vicis del Pau i del Josep Maria no me n’estaré. Per sort el pa i la cervesa encara no m’han provocat aquella panxeta tant típica… Parlant de vicis. I del Vici en majúscules?: les dones. D’aquest ja em vaig anar traient des de que conec a la que estimo molt, moltíssim. Si més no per no castigar el meu ancià cos, que ja necesita el descans del guerrer (què fanfarrón). En fi, ara ja només em queda la puta feina, que aquesta sí m’impedeix d’entrenar com cal.
Xavi

8 comentaris:

Raül ha dit...

Pasa palabra.

Bea ha dit...

Raül, de què passes paraula?: de deixar el pa, la birra, la cervesa o les dones? Jo aposto a què sé què deixes i que no. I Xavi, menos lobos... L'únic que sé és que el tema de deixar coses deu funcionar, pels temps que han fet el Xavi i el Pau a la MAR I MURTRA. Recordeu-me que quan torni a entrenar d'aquí a uns quants BASTANTS mesos, deixi coses, al menys per tornar a fer els meus modestos temps d'atleta mindundi!!!

Bea ha dit...

Perdò, Raül, el segon era la llet.

Raül ha dit...

Quan deia "passa paraula" em referia al Xavi. Als comentaris sobre el que ha deixat, el que deixa i el que deixarà... És que no em deixeu ser subtil!

Bea ha dit...

Com sempre, fugint d'estudi amb la teva subtilitat!!! I tu, què deixes? Tots els atletes d'aquest blog, de provada eficàcia, deixen algun vici. I tu, què deixes?

Bea ha dit...

Una altra fe d'errates que m'ha fet veure el Supertacañon del Xavi "Campana y se acabó". Jo volia fer esment dels tiempazos del Pau i del Xavia a la Mitja de Granollers, no a la Mar i Murtra. Avui no és el meu dia...

Raül ha dit...

Sí, es cert!
El Pau ja l'he felicitat, però el Xavi té, si més no, el mateix mèrit (brutal 1'35).
Ja vaig notar jo l'altre dia a Cerdanya que anava finet finet...
Jo no deixo cap vici, per que si en deixés algun hauria de ser l'esport.

Xavi ha dit...

A mi, el vici del Raül que més m'agrada és quan felicita a la gent. M'agrada bastant!!

Gràcies a tots.

Les Curses més rendibles