divendres, 26 de febrer del 2010

Pomplamoose music

Coooooom em carrega el Basté, especialment la gilipollada amb la Noemí del Corte Inglés (els que l’escolteu sabreu de què va), però hi ha una cosa que no se li pot negar: té molt bon gust per la música. Fa un temps ja vaig parlar de la qualitat dels Racústics, i la proposta d’avui, crec que és un gran descobriment.
Així doncs mig adormit he sentit que parlava d’un grup anomenat Pomplamoose i n’ha posat una cançó. L’he buscat perquè m’agradaria compartir-lo.

També penjo l’enllaç del myspace, on es pot baixar la seva música. L’escoltaré una mica, però jo crec que serà el típic CD que val la pena comprar.

http://www.myspace.com/pomplamoosemusic
No cal dir que mola molt la samarreta.

Per cert, suposo que alguns haureu pensat “si et carrega el Basté perquè l’escoltes?”, doncs la resposta és senzilla, per què me’n vaig a dormir amb el Pou, i pel matí està posat RAC1, fins que no em desperto una mica sóc incapaç de posar Catalunya ràdio, on el Fuentes també ha posat una bona cançó abans de les 8, però no n’he pillat el nom.

4 comentaris:

XeviX ha dit...

Jaja, a mi també em carrega el Basté i per això no l'escolto mai. El trobo una mica massa pilota i poc crític... Però els que el van posar a davant del micro, per algo ho deurien fer. Ells sabran. I pel que fa al grup, per gustos els colors!

Salut i kms.

Ferran ha dit...

Mossen Basté! Li foto canya pel facebook quan entrevista a Maragall...però té vista pels col·laboradors: Guille Milkiway, Pàmies, Broc, de la Torre...

Escoltaré aquest grup!

ivan ha dit...

Jo m'he passat a CatRadio per no escoltar al Basté...
No supòrto les entrevistes, talla als comentaristes, fa preguntes i no deixa respondre, es passa el rato fent onomatopeies, és un flipat...
Amb lo de la música estic d'acord, per això!
Recordo fa anys que t'havies passat de CatRadio a Rac1 per que per la nit estava el Basté...

Pau ha dit...

El què està clar és la ràbia pel Basté, el tema de la música ja veig que ofereix més divergències. Eñs he estat escoltant i el millor són les versions, en tenen una d'Aerosmith molt bona.

Les Curses més rendibles