divendres, 5 de febrer del 2010

Video fixed

Després d'unes entrades molt enèrgiques ja no he escrit més de les fixed. Jo al final vaig optar per desmuntar-me els dos plats que em sobraven i ara estic buscant un protector pel de 42 dents, que sinó deixo els pantalons guapos. Tampoc m'he canviat la llanta, però sí les vull netejar i pintar, quan ho faci penjaré una foto amb la bici definitiva. Ara fa uns dies que no la toco.
Adjunto un vídeo que he trobat al bloc del Josef Ajram que m'ha molat, de totes maneres segueixo trobant més estètics els manillars plans i no els de carretera, però aquests segons deuen ser més pro.

Estic a dos dies d’una prova que he preparat molt bé, i com sempre passa quan dediques hores i qualitat a un projecte, estic nerviós. L’únic “però” és el pes, ja ho he escrit i no vull ser reiteratiu, arribo amb algun quilet de més, jo pensava que el propi entrenament dur seria suficient, però no ha estat així i no he reaccionat a temps. En fi, intentaré arriscar i fer una bona marca, arribar a la Garriga a un ritme de 4.15 cosa que em permetria dedicar la tornada a rebaixar algun minut de 1.30. A veure, no les tinc totes. Si no mantinc els 4.15, ja he vist que passar pel sensor entre 45 i 46minuts (10,5km) m’assegura fer l’altra meitat com a mínim amb el mateix temps i això sona més assequible.
Aquest quadre és de la meva àvia, està clar que no he heretat la seva bena artística.

2 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

Tranquil Pau !!

No sé si admiten apuestas, pero apostaría algún billetito de que vas a bajar sobradamente de la hora y media. Con tu registro en la Mar i Murtra tendrías que acabar en 1:28..seguro.

Yo al menos no tengo dudas Campeón!!

Anònim ha dit...

Thanks for linking us, please check our website for screenings and future DVD sales, Sincerely,
Tokyo2Osaka

Les Curses més rendibles