dimarts, 2 de febrer del 2010

No em compris pa?

De sobte m’he sorprès dient aquesta frase a la Bea, “no em compris pa”. Un conjunt de circumstàncies ha fet que aquesta setmana hagi decidit prendre el mínim de pa possible, i encara no sé perquè.
El punt de partida és que aquest diumenge faig la Mitja de Granollers i que considero que arribo una mica passat de pes, per altra banda he llegit en blocs de grans triatletes (ara em ve al cap entre d’altres el de l’
Ivan Herruzo) que han apartat el pa de la seva dieta. O sigui que el meu subconscient lluita contra la racionalitat i em fa reduir, sense que de veritat ho desitgi, la ingestió d’aquest senzill però tan apreciat aliment.
I perquè? Sóc de la teoria que per sobre de tot, l’esport no ha de ser un hobby que acabi amb les altres alegries que dóna la vida, a mi m’ha tret coses que abans valorava: sortir per les nits, emborratxar-me, dormir més els caps de setmana... Cap d’elles ara em sap greu, però per favor, que no em treguin el menjar. Així doncs penso que, fins que no pugui viure del triatló, i a aquestes alçades ho veig complicat, no me n’he d’estar de menjar res del què vulgui, és més, i ja ho he escrit en altres ocasions, un dels avantatges de fer tant esport és poder menjar el què vulgui i en la quantitat que vulgui sense problemes de consciència.
En definitiva, que entrenaré el què calgui per arribar al meu potencial, però sense sacrificis ni excessius gadgets (això és un altre tema, odio els compressport i coses per l’estil).
Però i aquesta setmana què? Suposo que val la pena, evitar menjar pa, total són 4 dies, però algú em pot explicar perquè? És que no són hidrats de carboni? I les pizzes, perquè també són dolentes? Per déu que algú m’ajudi!!!! La setmana que ve tornaré a ser normal, però fins diumenge estic cagat, és el meu objectiu i vull fer-ho bé.

11 comentaris:

Ivó ha dit...

Però si el pa és gasolina pura!!!
Una altra cosa si parlem de bollicaos. Però el pa-pa (de forn) és "energia neta", a mi m'enxufa cada matí!! je,je treieu-me el cubates però no el pa!! Salut!

Pau ha dit...

A mi també m'extranya, però t'asseguro que ho he llegit vàries vegades, i la pena és que recentment ho vaig veure (algun dels pro que deia que havia reduït el pa només al Sandwitx per esmorzar), però no ho he trobat.
En tot cas, com et dic faré el sacrifici aquesta setmana i prou, que jo sóc dels que es pren mitja barra per acompanyar el sopar.

Raül ha dit...

Pa per avui, gana per demà...

Pau ha dit...

Raül, millor dit sense pa avui, més gana per demà...

David ha dit...

Pau, si vols fés la "dieta del pa" i després de la mitja ens fotem unes bones hamburgueses casolanes. Córres per disfrutar de la vida, no? Doncs menja per disfrutar de la vida també!

Estic d'acord amb el teu article!

josep-maria ha dit...

Estic totalment d'acord.... a mi em passa amb les "cervesetes".

Sempre que acabo un sessió d'entrenament no puc ( i dic NO PUC ben alt) evitar que caiguin alguns "quintets"......

M'imagino que les "cervesetes", no m'ajuden en la meva preparació.... però.... renoi.... no sóc (i aquestes alçades puc dir ben alt NO SERÉ) cap professional!!!!!

Molta sort a Granollers, ho pots fer molt bé... i pensant que ja has baixat de 1:30 aquesta temporada (i també ho puc dir ben alt.... JO ENCARA NO!!!!!)

Pau ha dit...

la cervesa és civada, això també va bé, segur que baixes de 1.30!

Ferran de Torres ha dit...

Pau, Josep Ma!! Prou! Baso la meva dieta actual (mai havia menjat tan malament però això és un altra història) en el pà.
I la cervesa és de les begudes més sanes que hi han, sobretot si són d'aquestes artesanes que, per sort, ara proliferen. recomano Clandestines.
Amb l'unic que no em porto prou bé és amb la bolleria. Me estoy quitando...però com m'agrada lo dolç!

Pau ha dit...

Ferran, el problema és que tu estàs en 55kg i jo "arribo a la cita de l'any" amb quasi 79, 4 més dels què em tocarien.

Ivan ha dit...

El tema de reduir els carbs és fa per millorar el rendiment en cremar greix.

No val gaire la pena treure's el pa. Reduir el sucre i tot els dolços sí, però el tema és disfrutar, no? i si amb una bona barreta de pa som més feliços... Pa'qué privarse!

i estic amb vosaltres amb el tema cervesa :D COM COSTA!!!!

flashman ha dit...

Tu filosofía es la correcta, en eso de la comida, no cedas, disfrutala, sino, vaya desastre. Yo lo intento, y eso que a mi me engorda hasta el aire.

Saludos

Les Curses més rendibles