dilluns, 5 de maig del 2008

Banyoles 10

Nico
Ens passarà la seva crònica a la Titan.

Pau
Aquesta setmana no he fet el què tenia planejat, però no ha estat malament. La meva idea era aprofitar els 4 dies a la Costa Brava per a nedar una mica pel mar, però impossible, l'aigua està encara gelada, m'he banyat cada dia, però natació no, per tant m'he quedat amb els 3km de principi de setmana. Això sí, he aprofitat per a córrer, dues sortides molt maques de més de 15km cadascuna.

Foto del Jordi i la Silvia a la platja del Castell on hi vam arribar, ells en bici i jo corrent, per cert provant el Polar RS200 i el sensor de distància va sortir pràcticament clavat al de la bici. Demà en penjaré una altra.
Foto a la Fosca, ja de tornada

1 comentari:

Anònim ha dit...

JUR! Quasi em moro sobre la bici!

Quan pugui escric la crònica.

Nic

Les Curses més rendibles