dijous, 29 de maig del 2008

Més inscripcions

Avui, en plena lesió, he seguit amb les inscripcions: Per fi han publicat una mica d’informació (cliqueu a la imatge) de la triatló B de Banyoles (només n’he trobat en castellà) i ja m’he inscrit, 62 euros.
A més i ja de cara a la temporada que ve, al novembre, ens hem inscrit amb la Bea i el Robert a la Behobia–San Sebastian. No crec que prepari bé aquesta cursa de 20km i per tant potser és una mica estúpid haver-m’hi apuntat, però només pels pintxos, l’ambient i el fet d’anar-hi en família, ja val la pena. 25 euros més.
Aprofito per penjar un parell de fotos més de Platja d'Aro, la primera és la meva roda, mentre jo canviava el pneumàtic el fotògraf va aprofitar la bonica estampa del fre de disc (al menys vaig ser mediàtic).
I aquest nen, m'ha fet gràcia penjar-lo per la quantitat de fang que porta.

Les Curses més rendibles