dijous, 15 de maig del 2008

Banyoles 11 maxacada i descans

Retard en l’entrenament, però és que vaig de cul amb la feina, a més el Nico no hi ha manera que m’envií les seves dades (60-90-60) de la setmana de la Titan i la posterior. Com que et toca guàrdia a veure si aprofites aquesta cap de setmana.

Penjo el meu, en el qual després de fotrem canya durant la setmana laboral vaig decidir prendrem el cap de setmana de descans, cosa que per cert no sé si ha acabat de funcionar ja que els músculs segueixen carregats i a més he tornat amb una indigestió que encara em dura. En tot cas per millorar muscularment estic prenent begudes isotòniques i ja m’he comprat els plàtans...

Les meves dades són les següents, on especialment destaco el dijous, on no només vaig fer sessió triple, sinó que a la natació vaig decidir fer series, ho vaig passar una mica malament, però el temps molt bo (per mi): Temps real 44'30'' (piscina a 1'03'') Series: 200 tranquil entre cada serie, i 5 tirades piramidals (100+200+300+200+100), en total 2.100 metres. El mateix dijous al migdia vaig anar a provar part del recorregut de la cursa de Collserola del diumenge i el cert és que la part dura de pujada i baixada no és gaire llarga, així que em vaig tranquil·litzar, si no tinc molèsties intentaré anar ràpid, i si noto alguna punxada, doncs res, a baixar el ritme.

Les Curses més rendibles