dilluns, 26 de maig del 2008

Neopré triatló i apunt de Transcollserola

En quant al neopré, si no en trobo un de restes o de segona mà, m'hauré de conformar amb primer preu, que no és poc. Sempre us el puc llogar per amortitzar despeses, entre material i inscripcions m'estic arruinant amb el tema triatló.
El que crec que em convé és el Zoot, tot de neoprè una relació-qualitat-preu-flotabilitat-flexibilitat prou bona. Val 280 euros a Esportíssim.
En quant al neopré, si no en trobo un de restes o de segona mà, m'hauré de conformar amb primer preu, que no és poc.
El que crec que em convé és el Zoot, tot de neoprè una relació-qualitat-preu-flotabilitat-flexibilitat prou bona. Val 280 euros a Esportíssim.
L'alternativa és l'Orca, més barat, més maco, però menys flotabilitat i menys flexibilitat (a les aixelles porta un material que no és neoprè que segons la web és més flexible però segons el dependent no). 220 euros
Per cert els d'Esportíssim com sempre molt macos.
En quant a la Transcollserola, esperaré al dia 31 per decidir, ja en vaig tenir prou amb l'aigua d'ahir i així com amb la BTT m'encanta el fang amb la de carretera passo de mullar-me.

4 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Pau,
la foto surt escapçada per alguna cosa??? Ets tu?

Això del neoprè és prou complicat..... Jo vaig optar per anar a un test a la piscina de Mataró un dissabte al matí, organitzat per sbrstore. Allà vaig coincidir amb el Marcel Zamora, David Castro, Pilar Hidalgo, i ens van deixar provar tota la gamma sailfish i 2xu..... Llavors la setmana següent em vaig firar amb el sailfish attack i la veritat és que n’estic força content..... .això sí sempre em poso un samarreta de surfista a sota (decatlhon 3€) per evitat les cremades per fregament. De totes maneres crec que el més important és assegurar la talla.....Segur que faràs una bona elecció

Pau ha dit...

No sóc jo, estic més catxes... o no.
És la imatge que surt a la web. Com dius estaria perfecte probar-los a l'aigua, però que jo sàpiga a Esportíssim no ho fan. En tot cas me'ls provaré bé i el que em vagi més còmode.

Anònim ha dit...

Ei crack!

Avui he passat per Esportissim i m'he comprat quatre parides. Per començar la vella samarreta IRONMAN de fa 8 anys ja la puc estripar, pq me la vaig provar i ni em deixa respirar... m'he comprat una nova :p

El neopre... encara m'ho estic rumiant. Ah, fa tres minuts que m'he inscrit a la patxanga de Mataro d'aquest cap de setmana.. per veure sensacions.

ALERTA! Ahir em van dir que la inscripcio de la TranCollserola tanca el dia 30... mira't-ho!!

Apa, me'n vaig al sobre que porto uns horaris de merda...
Nic

Anònim ha dit...

Ah, parlem dema (dimecres) al mati. Si no et truco, fes-me un toque, que vaig de puto cul. Estare a l'aguait del mobil.

Nic

Les Curses més rendibles