dilluns, 19 de maig del 2008

Banyoles i ja queda poquet per Salou

Aquesta setmana ha estat molt interessant, per fi ja li he pegat més canya a la bici i sense abandonar gaire les altres dues disciplines. Detallaré una mic els entrenos:
Dilluns: 1000km tranquils en l’hotel en plena Provença, més agradables que efectius.
Dimarts: Sortida de running al migdia, començo fort però a la segona serie un fort mal de panxa em fa baixar el ritme (m’ha durat fins avui, encara no estic fi). Per la tarda volta en BTT per Collserola, zona Horta amb l’Àlex, descobrint nous itineraris, molt divertida la trialera.
Dimecres: 2km de natació poc fi.
Dijous: Pel matí, abans de la feina una mica de natació, al migdia (malgrat la prohibició de la metgessa, ja que havia donat sang), sortim amb l’Enric a fer una mica de muntanya, ritme suau però important desnivell. Per la tarda una sessió ràpida d’spinning.
Divendres. Gran traca de BTT, dues excursions seguides, una primera amb el Pau, més curta i canyera i una segona amb el Xavi i la Bea més llarga però més suau. Els últims km, cansat però bé, en total 56km. Em preocupa que se m’adormen els peus, potser hauria de mirar de modificar la cala.
Dissabte: Ruta per Balaguer en BTT de 30km.
Diumenge: La cursa de Collserola.
Video de la Bea i jo nedant a l'hotel de la Provença, quan pugui intentaré girar-lo.

Les Curses més rendibles