dimarts, 20 de maig del 2008

Ja tenim un altre Ironman català

Significatiu que la primera persona que veus en arribar a un Ironman sigui un metge

Tot just aquest any he conegut al Josep Maria, i per alguna cosa penso que pot ser una gran referència per a mi, deu ser que també va amb una bici de més de 15 anys que per fi juvilarà en breu, o que les seves referències de temps són semblants, o que té un blog, o que té que tanta il·lusió com jo...

El cas és que, des del passat dissabte, ell ja és finisher. Felicitats.

http://jmmf.blogspot.com/2008/05/v-ironcat-3800-180-422-17-de-maig-del.html

4 comentaris:

Bea ha dit...

Felicitats, Josep Maria!!! Realment estàs servint d'inspiració al Pau. Estàs obrint camí.

josep-maria ha dit...

Moltes gr�cies.
la veritat �s que durant la marat� no sabeu pas les vegades que vaig recordar dues frases del Pau, que van ser �ets el meu referent� i l�altre �mestre�.

De veritat moltes gr�cies tamb� a vosaltres, i estic segur que teniu el repte a l'abast de la m�.

p.d. no s� si va per mi... per� jo no s�c metge, s�c matem�tic.

Pau ha dit...

Em referèixo a la noia d'esquena, amb el peto groc i on es llegeix GE, no és de METGE?

josep-maria ha dit...

Ei Pau,
no és de JUTGE, i ja t'explicaré l'anècdota......
Vinga una abraçada.... Ara vaig a veure si ellesteixo el tema de la bicicleta....

Les Curses més rendibles