dimarts, 13 de maig del 2008

ETS6

Ara entrem a les darreres 6 setmanes, el què vol dir 5 d'entrenament i una de descans. És més o menys el temps que li vaig dedicar jo a la triatló sprint de Salou de l'any passat, la qual cosa vol dir que encara que hagueu seguit només parcialment l'entrenament fins avui, si a partir d'ara us hi poseu, encara hi sou a temps.
I pels que dubteu de la meva credibilitat, aquestes setmanes basaré l'entrenament en la proposta que fan els de Tri-trials per la sprint de Barcelona, fent alguns retocs per simplificar una mica les anotacions i per donar-li una mica més d'importància a la bici. Referent a aquest entrenament normalment us dóna dos dies per a fer dos activitats, depen de vosaltres si voleu entrenar dos dies a activitat per dia o un dels dos amb sessió doble combinada. La meva recomenació és que de moment ho aneu alternant, tot i que la setmana que ve estaria bé treballar sessions seguides de bici i running.
Finalment aquest cap de setmana o anem a Balaguer o fem una sortideta llarga, qui s'apunta?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradaria anar a Balaguer, però puc ser un problema: a les 14h. hauria d'haver arribat a Vilafranca del Penedès (dutxat i pentinat). El sogre celebra el 70è aniversari, i sospito que va bé de pasta...s'ha d'anar sumant punts! I diumenge penso que teniu curses, no?

Anònim ha dit...

Ei felicitats Pau. Per fi ha arribat. T'he trucat sense èxit.

Aquest cap de setmana estic de guàrdia, per tant et puc oferir, com a molt, nar diumenge al migdia (a partir de les 14h) a voltar davant la meva feina. Ja ho vaig fer un cop, i no és tant dolent.

Ho parlem.
Nic

Pau ha dit...

Nico ho parlem, la veritat és que ara que la tinc va i plou. Xavi, crec que ho podem arreglar per anar d'hora.

Les Curses més rendibles